Boodschappenlijst 13/14

Booomy

Registered User
Zo dat is een beste toevoeging ;-) alle drie toppers in mijn ogen. Hoop ze dit jaar op een demo voorbij te zien komen!!

Pancake77

Registered User
Zit toch te puzzelen wbt de 12 uur show en wordt er kriegel van, iedere dag denk ik weer het kan zo of zo.
Misschien dat ik gewoon moet vasthouden aan wat ik nu heb.
Er is nog veel spul wat gebruikt kan worden in de show, maar kan eenmaal niet alles gebruiken.
Als iemand tips heeft na aanleiding van de shoppinglist welke cake ik beter kan gebruiken hoor ik het graag.

Opening:
8 x Titanium Vulcano ( om en om i shape OF soort van waterval maken)
4 x Salute cake 1( wegens tempo lekker om te openen)
1 x Mega Maxi
2 x shaft/ 1 x Splitonium/ 2 x shaft
3 x Havana
Midden:
4 x King Cobra
1 x Garden of eden
1 x Golden Power
4 x Hypnotysed (samen met JW418)
1 x JW 418
PreFinale
1 X New Moon
8 X White thunder
Finale
1 X Falcon samen met 30 X Three Lions gestept in \||/
4 x Hoogmoed ( valt samen met einde Falcon)
Rustige afsluiter
4 x Salute cake 1

:huh:

Koetje

Registered User
Eerste ingeving is vaak het beste he :)

Salute cake als laatste is misschien wat saai na al dat geweld? Qua snelheid dan bedoel ik, schiet toch vrij traag. Hoogmoedjes als laatste salvo beter denk ik
Sowieso ga je wel genieten, mooi spul zit er bij

Pancake77

Registered User
Eerste ingeving is vaak het beste he :)

Salute cake als laatste is misschien wat saai na al dat geweld? Qua snelheid dan bedoel ik, schiet toch vrij traag. Hoogmoedjes als laatste salvo beter denk ik
Sowieso ga je wel genieten, mooi spul zit er bij

Dat vond ik zelf wel iets speciaals hebben, om af te sluiten waar mee begonnen is.
De finale zijn in principe de hoogmoedjes, dan even rust en nog enkele lekker salute slagen hehe

Maar begrijp je standpunt.

passion fruit

Registered User
Hoi Pancake,

Als ik het mocht zeggen dat zou ik qua volgorde dit doen:
Midden:
1 x Garden of eden
2 x Hypnotysed (samen met JW418)
1 x JW 418
1 x Golden Power
PreFinale
2x Hypnotised
4 x King Cobra
8x White Thunder
Finale
1 X Falcon samen met 30 X Three Lions gestept in \||/
1x New Moon
4x Salute Cake 1
4x Hoogmoed

Na de Garden of Eden even op adempauze komen en daarna de Golden Power pas starten. De 4 King Cobra's verplaatsen naar de Prefinale. De New Moon valt mooier denk ik als je het plaatst na de 3 Lions reeks. Afsluiten van de finale uiteraard met de 4x Salute Cake 1 die overgaan naar de Hoogmoedjes.

Just my 2 cents. Hopelijk heb ik je niet teveel in de war gebracht met mijn idee.Genieten wordt het sowieso zie ik nu al.
Have fun!

piet03

Registered User
Ik vind de volgorde eigenlijk prima wat je hebt staan Pancake,

Alleen zou ik denk ik de New Moon na de Golden Power schieten.

painkiller

Registered User
Ik zou het als volgt doen:

Midden:
1 x Garden of eden
1 x Golden Power
1x New moon
4 x king cobra
1 x JW 418
PreFinale
1 x falcon
4 x salute cake 1
4 x hoogmoed
Finale
4 x hypnotised
12 x white thunder + 30 three lions

Ik zou zelf de jw418 eruit halen zodat je echt een dikke show hebt met alleen nl consumenten spul.
De hoogmoed en white thunder omgooien is in mijn ogen een must. de white thunder knalt er namelijk met gemak de hoogmoed uit, zeker met zoveel in een keer. Zelfde verhaal gaat ook op voor de falcon, 4 hypnotised gaan veel meer herrie brengen dan 1 falcon.

passion fruit

Registered User
Thanks makker voor nog meer verwarring:tounge:

Ik ga er zondag weer mee aan de slag!!

Het dilemma van een mooie collectie Pancake. Zo te zien hebben Marijn en ik jou niet verder geholpen maar eerder door de war gebracht. :tounge:
Oh ja, vergeet je niet te filmen? Kan ik lekker nagenieten van je schitterende line-up! :lub:

Pancake77

Registered User
Haha ik zal morgen ff beide opties op papier uitwerken, heb ik weer iets te doen.

Er is dit jaar ook een canon D5100 aangeschaft met statief, dus er zal gefilmd worden.
Of de beelden top worden is natuurlijk de vraag aangezien mijn schoonzus hem zal moeten bedienen :tounge:

Pancake77

Registered User
Zoals bekend is de Garden of Eden foetsie :crying:

Maar we zeggen welkom Starflower...

919_Rubro_EventZshapeStarflower_groot.gif

painkiller

Registered User
Een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.
Denk dat hij de lucht wel even lekker vol blaft inderdaad, duurt alleen wat korter.

passion fruit

Registered User
Goeie keuze Pancake! Je levert wat geweld in voor schitterende prachtig uitgewerkte effecten en kleuren.
Een goed gevulde lucht zal het zeker worden met de Starflower :lub:

D

Deleted member 17038

Guest
Hoe gaat de volgorde er uit zien met zo een verandering en 10 Three Lions minder?

Bovenaan