Bonn - Rhein in Flammen

Moontan

Moderator
Medewerker
Thema für das Abschlussfeuerwerk steht fest.

Das Thema für das große Abschlussfeuerwerk von "Rhein in Flammen" in der Bonner Rheinaue steht fest: Mit zahlreichen Höhepunkten vom Broadway bis zum West End präsentiert sich das Spektakel am Samstag, 3. Mai, unter dem Motto "Musicals and flames" mit den bekanntesten und beliebtesten Musical-Melodien der vergangenen 30 Jahre.

http://www.general-anzeiger-bonn.de...hlussfeuerwerk-steht-fest-article1310112.html

Mats

Registered User
Gas erop dan hoef je niet zo lang te rijden. Vind t nog altijd wel aardig, t is niet meer wat t geweest is helaas maar t geheel met t feest erbij in dat park maakt t goed genoeg!

RedBaron

Registered User
nou las ik ergens dat vorig jaar de show voor de laatste keer in dat park was, en dat het verplaatst zou worden naar meer het centrum van Bonn. Is er iemand die dat toevallig kan bevestigen of weet?

RoYvette

FPM Filmer
Zojuist gelezen dat t vuurwerk door weco gewoon in t rheinauerpark gedaan word. Doordat er klachten van vorig jaar gekomen waren ivm slecht zien van t vuurwerk op de rhein hebben ze dit jaar hoogwerkers waar ze t vuurwerk deels opzetten. Dus gewoon zelfde plek maar dan candles enz op hoogwerkers.

Sent from my iPhone using Tapatalk

white thunder

Registered User
Ik ga zaterdag wel even filmpje maken:hehe!:,ben toch in de buurt voor me nieuwe huis.En ook maar even door naar de buren dan maar denk ik:happy:,en daar wat gaan knallen,filmpjes komen binnenkort:hehe!:

white thunder

Registered User
Me mooie plannen helemaal in het water gedonderd:crying:,door het trage Duitse ambtelijke systeem is een boete niet op tijd verwerkt,en zit ik met 1 maand rij-ontzegging in het mooie Duitsland :sad:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Dat is zonde Gerard. !!
Wellicht kan je de show live op tv volgen? Meen te herinneren dat deze show altijd uitgezonden wordt.

Bovenaan