Bonn (D)

Mats

Registered User
Wij zijn hier ook dit jaar weer aanwezig.
Hotel is geboekt dus kunnen mooi overnachten daar.
Vind dit elk jaar 1 van de gezelligste shows in Duitsland, alleen moet dan wel het weer mee zitten zodat je de hele dag lekker in het Rheinau park kan zitten met de bbq!

svnJJ

Registered User
Wij zijn hier ook dit jaar weer aanwezig.
Hotel is geboekt dus kunnen mooi overnachten daar.
Vind dit elk jaar 1 van de gezelligste shows in Duitsland, alleen moet dan wel het weer mee zitten zodat je de hele dag lekker in het Rheinau park kan zitten met de bbq!

Ook aanwezig! word gezellig mats in de auto:nuts:

HieHieee dat gaat nog vaak escaleren:amuse:

Mats

Registered User
Verder niemand die hier heen gaat?
Heel jammer weer hoor.
Normaal stikt het er toch van de Nederlanders.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Verder niemand die hier heen gaat?
Heel jammer weer hoor.
Normaal stikt het er toch van de Nederlanders.

Ik ben hier ook zeker aanwezig (alleen als het mooi weer is natuurlijk)
Ben er vorig jaar voor het eerst geweest, en het was echt geweldig, goede sfeer, iedereen zit daar te bbqen, prachtig om te zien.

Tip 1 - als je er heen ga kom dan optijd maar dan ook echt optijd als je een goede plek wilt want aan het einde van de middag zit alles al bijna vol

Tip 2 - neem een wegwerp bbq, vlees natuurlijk en bierrrr mee.

Laatst bewerkt:

Mats

Registered User
Gewoon in het park langs het water op lopen meestal beetje rechts voor het vuurwerk kom je vanzelf de groep nederlanders tegen.
Ieder zorgt volgens mij voor z'n eigen eten en drinken maar je kan je vlees vast wel bij iemand op de bbq gooien als je maar alleen komt.

Hier nog een leuke foto van de dag na de show, echt een gigantische puinhoop.

pPICT0508.JPG

Laatst bewerkt:

Monsterking

Registered User
Is er iemand die vanuit zuid-holland met de auto gaat en waar ik mee mag rijden, wil hier wel bij zijn maar heb geen zin eerst helemaal naar brabant of wat met de trein te gaan. Stuur maar ff een pmetje mocht ik mee kennen rijden.

RNBakker

Registered User
Is er iemand die vanuit zuid-holland met de auto gaat en waar ik mee mag rijden, wil hier wel bij zijn maar heb geen zin eerst helemaal naar brabant of wat met de trein te gaan. Stuur maar ff een pmetje mocht ik mee kennen rijden.

mocht er iemand mee willen rijden van opstapplaats Nieuwegein, stuur maar een pm.

xtremerides.nl

Registered User
Heyy Dit topic zocht ik!!! Bedankt bart!

Ik had dus ook besloten om te gaan. Kermis en Vuurwerk ultieme combinatie zeker als het kermisterrein bij de schietplaats ligt. Ik heb foto's gezien van de kermis uit 2008 en daar zijn de foto's genomen vanaf de kermis. Dus ik kan mooi op de kermis blijven tot het vuurwerk begint!

Begrijp ik het goed dat dus elk stadsdeel zijn eigen vuurwerk heeft en dan Bonn de finale(bij het kermis terrein, Rheinau park)

Zie je dan vanaf het rheinaupark ook die andere shows?
En kan je eventueel die shows achter elkaar bezoeken?
Want dat lijkt mij niet kunnen, als de ene show klaar is start de volgende.
Ik neem aan dat Bonn Finale de klapper is, maar zijn die andere show ook nog de moeite?

Laatst bewerkt:

RoYvette

FPM Filmer
Heyy Dit topic zocht ik!!! Bedankt bart!

Ik had dus ook besloten om te gaan. Kermis en Vuurwerk ultieme combinatie zeker als het kermisterrein bij de schietplaats ligt. Ik heb foto's gezien van de kermis uit 2008 en daar zijn de foto's genomen vanaf de kermis. Dus ik kan mooi op de kermis blijven tot het vuurwerk begint!

Begrijp ik het goed dat dus elk stadsdeel zijn eigen vuurwerk heeft en dan Bonn de finale(bij het kermis terrein, Rheinau park)

Zie je dan vanaf het rheinaupark ook die andere shows?
En kan je eventueel die shows achter elkaar bezoeken?
Want dat lijkt mij niet kunnen, als de ene show klaar is start de volgende.
Ik neem aan dat Bonn Finale de klapper is, maar zijn die andere show ook nog de moeite?

Vanaf het rheinauerpark kun je niet de andere vuurwerken zien.
Ook deze achter elkaar bezoeken is onmogelijk omdat het ten eerste te druk is om laat het park in te komen ivm drukte, en de shows liggen te ver van elkaar af.
Wat je wel kunt doen als mogelijkheid: Schiffkarten kopen, en per partyboot de vuurwerken meemaken.
http://www.rhein.feuerwerk-info.de/bonn/index.html
Je vaart dan onder het vuurwerk door op de verschillende plaatsen. Dit is heel mooi om mee te maken.
Nadeel is dat de finale in Bonn je ver af komt te liggen waardoor je het gevoel van finale mist ivm afstand.
Als je in het park wilt zijn wees optijd wil je vooraan kunnen zitten, of op de landtong waar de Nederlandse freaks zitten.
Je zit dan wel met de neus vooraan de finale:nuts:
Succes

xtremerides.nl

Registered User
Vanaf het rheinauerpark kun je niet de andere vuurwerken zien.
Ook deze achter elkaar bezoeken is onmogelijk omdat het ten eerste te druk is om laat het park in te komen ivm drukte, en de shows liggen te ver van elkaar af.
Wat je wel kunt doen als mogelijkheid: Schiffkarten kopen, en per partyboot de vuurwerken meemaken.
http://www.rhein.feuerwerk-info.de/bonn/index.html
Je vaart dan onder het vuurwerk door op de verschillende plaatsen. Dit is heel mooi om mee te maken.
Nadeel is dat de finale in Bonn je ver af komt te liggen waardoor je het gevoel van finale mist ivm afstand.
Als je in het park wilt zijn wees optijd wil je vooraan kunnen zitten, of op de landtong waar de Nederlandse freaks zitten.
Je zit dan wel met de neus vooraan de finale:nuts:
Succes

Landtong, ik zal het onthouden. Kijk wel of ik jullie kan vinden. Geen Nederlandse vlag bij jullie? :p Zo'n boottocht is best prijzig had ik toevallig ergens van iemand gehoord. En net wat je zegt: Je "mist" de finale en ik denk dat dat het mooiste is. Ik zelf zal best laat daar zijn, half 7 op de kermis is de planning. Dan de kermis bezoeken Millenium filmen in licht en donker. Maar om nu 4 uur van te voren zitten wachten is misschien ook wat overdreven. Ik wring me wel door de mensen heen naar voren :) Kump wel good!

Bedankt voor je reactie! :)

Bovenaan