bonbridge mortier pijlen!

elgielo

Registered User
vraagje! weet er iemand toevallig of die 4"mortierpijlen van bonbridge van 55 euro voor 6 stuks wat voorstellen voor dit geld! ze zien er redelijk woest uit en ben benieuwd of het wat is!

gegroet

elgielo

T-sec

Registered User
Het zijn geen Weco Kugel pijlen, maar toch zeker de moeite waard.
4 verschillende 4" (shell) effecten per doos.

Zoek eens op product movies binnen FPM, volgens mij zijn die er namelijk.

Veel plezier.

Ivanhoe

Registered User
Dit moeten andere pijlen zijn. De "echte" Bonbridge 4" kogelpijlen zijn de Ariane 250 en deze liggen rond de 90 E per 4 stuks als ik me niet vergis en behoren tot de categorie spektakelvuurwerk.

55E voor 6 stuks? Ik vrees dat dat de feestvuurwerkpijlen zijn met 75 gram SAS. Ik ken de kwaliteit van deze pijlen niet maar ik zou ze al niet nemen omdat het bijna oplichting is om 75 grams pijlen als 4 inchers te verkopen.

Laatst bewerkt:

blitzknal

Registered User
elgielo zei:
vraagje! weet er iemand toevallig of die 4"mortierpijlen van bonbridge van 55 euro voor 6 stuks wat voorstellen voor dit geld! ze zien er redelijk woest uit en ben benieuwd of het wat is!

gegroet

elgielo

Dit zijn de 3" bolpijlen van bonbridge. Heb deze afgelopen jaar ook gehad, zijn op zich wel leuk. Effect lijkt klein maar dit komt omdat ze ontzettend hoog gaan.
Ik heb ze nog op de film staan.

bartknal

Registered User
blitzknal zei:
Dit zijn de 3" bolpijlen van bonbridge. Heb deze afgelopen jaar ook gehad, zijn op zich wel leuk. Effect lijkt klein maar dit komt omdat ze ontzettend hoog gaan.
Ik heb ze nog op de film staan.

had deze dit jaar ook en zijn inderdaad 3inch ze gaan heel hoog en geven een redelijk mooi effect!greets belg!

Anthony_bomb.

Registered User
Afgelopen jaar stond er bij Alpeco ook een TV, met daarop videobeelden van diverse producten die Alpeco verkocht. Hierop stonden dus ook die pijlen die jij bedoeld. Op film zag het effect er wel heel mooi uit vond ik , alleen ze vlogen inderdaad erg hoog , waardoor het effect vele malen minder is.

Maar toch heb je voor dat geld van 55 euro echt wel leukere pijlen op de markt ! ;)

greetz
Anthony bomb

bartknal

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Afgelopen jaar stond er bij Alpeco ook een TV, met daarop videobeelden van diverse producten die Alpeco verkocht. Hierop stonden dus ook die pijlen die jij bedoeld. Op film zag het effect er wel heel mooi uit vond ik , alleen ze vlogen inderdaad erg hoog , waardoor het effect vele malen minder is.

Maar toch heb je voor dat geld van 55 euro echt wel leukere pijlen op de markt ! ;)

greetz
Anthony bomb

welke pijlen zou je me dan aanraden zonder kvk

Huge_Cohones

Registered User
Weco profi stars. ;)

9-2978.jpg

:w , Huge

Laatst bewerkt:

BMW-freaky

Registered User
Bij Zena in Baarle-Hertog heb ik deze pijlen gekocht:

imag00992ed.jpg

3" Mortierpijlen, 75 gram. 4 stuks voor 25 Euro. Schijnen mooie pijlen te wezen, en prijs is vergeleken met andere pijlen vrij laag.

Laatst bewerkt:

Anthony_bomb.

Registered User
BMW-freaky zei:
Bij Zena in Baarle-Hertog heb ik deze pijlen gekocht:

imag00992ed.jpg

3" Mortierpijlen, 75 gram. 4 stuks voor 25 Euro. Schijnen mooie pijlen te wezen, en prijs is vergeleken met andere pijlen vrij laag.

Zien er wel leuk uit :)
Heb je meer info mischien over de effecten ?

bolboot

Registered User
die effecten staan volgens mij op de verpakking bmw freaky kep ze ook gehad,
maar ze zijn niet echt super ofzo,had pijlen van weco 50 grams weet de naam niet meer vrij lichte pijlen maar hadden groter boeket dan die andere.
ze waren 25 voor 5 stuks wel netjes,moet je eens kijken bij loots die legt het ook wel voor je uit ;)

Tony

Administrator
Medewerker
[adminbreak] Zoals Poziloc al aangeeft gaat deze thread over Bonbrdge pijlen en niet over Weco pijlen. On Topic[/adminbreak]

Freddy

Registered User
de 4'' Assorted Rockets van Bonbrigde, de effecten die ik nog zeker weet:
- Red Peony
- Multi Peony
Foto=88GFRWDL

Bij de andere effecten zaten per bol 2 effecten, dus je zag een halve effect met nog een half effect...bizarr maar mooi ]:)
Zijn mooie pijlen, vooral het opstijgen ervan is errrg bruut!!! Ze gaan erg hoog en geven een harde burstknal!! met een mooi vol boeket.

ajus Freddy :w

GHBWestland

Registered User
Freddy zei:
de 4'' Assorted Rockets van Bonbrigde, de effecten die ik nog zeker weet:
- Red Peony
- Multi Peony
Foto=88GFRWDL

Bij de andere effecten zaten per bol 2 effecten, dus je zag een halve effect met nog een half effect...bizarr maar mooi ]:)
Zijn mooie pijlen, vooral het opstijgen ervan is errrg bruut!!! Ze gaan erg hoog en geven een harde burstknal!! met een mooi vol boeket.

ajus Freddy :w

heeft iemand enig idee of deze pijlen dit jaar ook te koop zijn bij alpeco ?
en wat zijn over het algemeen aanraders voor goede pijlen?

NLsandman

Registered User
ghbrouwer zei:
heeft iemand enig idee of deze pijlen dit jaar ook te koop zijn bij alpeco ?
en wat zijn over het algemeen aanraders voor goede pijlen?

De ariane 250, 4 inch van bondbridge die ivanhoe hier in deze thread vermeld zijn wel van goede kwaliteit.(kvk)
Voor andere pijlen zou je even moeten zoeken, dat mag niet in deze thread.

timo86

Registered User
Hallo,

Ik heb gister deze pijlen binnen gekregen, staat voor de rest niks op dan je ziet op de doos!

DSC00066.JPG

Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Alvast bedankt, en een knallend uit einde!

Laatst bewerkt:
Bovenaan