elgielo zei:vraagje! weet er iemand toevallig of die 4"mortierpijlen van bonbridge van 55 euro voor 6 stuks wat voorstellen voor dit geld! ze zien er redelijk woest uit en ben benieuwd of het wat is!
gegroet
elgielo
blitzknal zei:Dit zijn de 3" bolpijlen van bonbridge. Heb deze afgelopen jaar ook gehad, zijn op zich wel leuk. Effect lijkt klein maar dit komt omdat ze ontzettend hoog gaan.
Ik heb ze nog op de film staan.
Anthony_bomb. zei:Afgelopen jaar stond er bij Alpeco ook een TV, met daarop videobeelden van diverse producten die Alpeco verkocht. Hierop stonden dus ook die pijlen die jij bedoeld. Op film zag het effect er wel heel mooi uit vond ik , alleen ze vlogen inderdaad erg hoog , waardoor het effect vele malen minder is.
Maar toch heb je voor dat geld van 55 euro echt wel leukere pijlen op de markt !
greetz
Anthony bomb
Huge_Cohones zei:Weco profi stars.![]()
:w , Huge
bartknal zei:en wat kosten die en kun je die krijgen in alpeco of embrandt zonder kvk
BMW-freaky zei:Bij Zena in Baarle-Hertog heb ik deze pijlen gekocht:
![]()
3" Mortierpijlen, 75 gram. 4 stuks voor 25 Euro. Schijnen mooie pijlen te wezen, en prijs is vergeleken met andere pijlen vrij laag.
Freddy zei:de 4'' Assorted Rockets van Bonbrigde, de effecten die ik nog zeker weet:
- Red Peony
- Multi Peony
![]()
Bij de andere effecten zaten per bol 2 effecten, dus je zag een halve effect met nog een half effect...bizarr maar mooi ]![]()
Zijn mooie pijlen, vooral het opstijgen ervan is errrg bruut!!! Ze gaan erg hoog en geven een harde burstknal!! met een mooi vol boeket.
ajus Freddy :w
ghbrouwer zei:heeft iemand enig idee of deze pijlen dit jaar ook te koop zijn bij alpeco ?
en wat zijn over het algemeen aanraders voor goede pijlen?