Bonbridge 600 shots purple in brocade

Marco

Registered User
Ik heb deze 600 shots blok gekocht bij alpeco maar ik wilde graag een filmpje hiervan zien.Ik weet dat mijn neef hem wel heeft kunnen uithalen maar ik vind hem zelf niet, heb al verscheidene zoekopdrachten geprobeerd maar lukt me niet het blokkie te vinden.Mocht iemand me kunnen helpen dan graag.
Greetsz Marco :embarrest:

Markie

Registered User
Een filmpje zoeken van een product wanneer je het al gekocht heb :). Beetje omgekeerde volgorde :D

maar het blok heet alleen Purple in Brocade? Geen verdere details zoals kruitgewicht of stickers of texten op het blok? Een foto ervan maken en die online zetten kan ook helpen :)

Marco

Registered User
Een filmpje zoeken van een product wanneer je het al gekocht heb :). Beetje omgekeerde volgorde :D

maar het blok heet alleen Purple in Brocade? Geen verdere details zoals kruitgewicht of stickers of texten op het blok? Een foto ervan maken en die online zetten kan ook helpen :)

ik heb deze blok gekocht via mijn neefje, die had me het filmpje laten zien op zijn pc , vandaar dat ik het vreemd vind dat ik hem nergens kan vinden.Je kan het toch niet altijd zien voordat je het koopt ,zekers niet als het een nieuw blokje betreft.Al weet ik dat niet zeker of hij helemaal nieuw is, ik weet wel dat dinsdag weer nieuw spul binnenkomt van de nieuwe collectie bij Alpeco en ben dan dus van de partij.
Enfin.Ik zal nog eens alle info wat op de doos staat gaan opschrijven ,of misschien nog een fotootje erbij en dan zet ik het morgen wel erbij.maar toch nog bedankt voor alle moeite.

Laatst bewerkt:

Markie

Registered User
Foto's helpen vaak sneller dan de info alleen, zo'n blok herken je meteen als je em eerder tegengekomen bent. Maar als je neef zo'n mooi filmpje op zijn pc had, vraag je hem anders waar hij dat filmpje het vandaan heeft?

Marco

Registered User
Volgens hem had hij dat van freakpyromaniacs.Het is dat hij een stuk van me af woont anders was ik hem wel ff gaan overzetten op mijn usb-sticky.

Marco

Registered User
denk dat deze nieuw is,en dus uiteraard is er geen filmpje van.

ik zal mijn uiterste best doen om goede filmpjes te maken van de volgende dozen.
Misschien kan Tony of een andere freakypyro er wat mee voor op het forum.
-Red en Green stars 200shots Bonbridge
-Purple in Brocade 600 shots Bonbridge
-100 shots silver crown
-Cancun
-150 shots silver crackling crosette (staat al een goed video van op 't forum)
- verder nog een aantal dozen die ik later vermeld.

Tony

Administrator
Medewerker
ik zal mijn uiterste best doen om goede filmpjes te maken van de volgende dozen.
Misschien kan Tony of een andere freakypyro er wat mee voor op het forum.
-Red en Green stars 200shots Bonbridge
-Purple in Brocade 600 shots Bonbridge
-100 shots silver crown
-Cancun
-150 shots silver crackling crosette (staat al een goed video van op 't forum)
- verder nog een aantal dozen die ik later vermeld.

Films zijn altijd welkom..Ze moeten alleen wel scherp zijn.
Hou er rekening mee dat dit vuurwerk Illegaal is in Nederland voor de consument. En ik wil niemand aanzetten tot het overtreden van regels.

Marco

Registered User
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden Tony, maar bedankt voor de bezorgdheid,wat betreft de kwaliteit van de film ,ik hoop dat ik het goed in beeld krijg.Greetsz Marco.

ps: weet jij wat over dit blokkie?

Marco

Registered User
Jep , dit filmpje heb ik bij mijn neef ook gezien en het is hem inderdaad.Erg mooi blokkie.Ik heb er 140 euro voor betaald als ik me niet vergis.
Super bedankt.:cool:

Grizmo Raizor

Registered User
mooi blokkie, zeker... smul smul. 140 euro is zeker niet verkeerd. Lekker fluiters, mooie kleuren, helder en hoog. Gewoon een TOP blok!!

Bovenaan