Bonbridge 16s Palmtree ass.

gantpoplin

Registered User
Art-nr 8014
Zeer mooie potten die men per 6 in een doos koopt. afgelopen jaar waren ze per karton €87,-
De potten hebben zes verschillende effecten te weten:
- Golden palms
- Silver palms
- Red palms
- Crackling palms
- Blue palms
- Green palmtree

In een karton zitten 6 dezelfde potten. De potten hebben een goede prijs kwaliteits verhouding en er zat volgens mij 470 gram sas in (correct me if I'm wrong) Deze potten zijn dus alleen te koop met KVK! De uitwerking blijft oko hangen wat het dus zo mooi maakt!
22Alpeco_75_-med.jpg

sharkyboy

Registered User
thnx m8

nu kan ik ff rustig uit gaan zoeken welk spul ik neem!

shit telt hier de 35 meter afstand ook al weer voor?

Laatst bewerkt door een moderator:

gantpoplin

Registered User
vorig jaar wstond op de beschrijving dat men 50 meter afstand diende te bewaren...zal dit jaar dan wel weer zo zijn!;)

Red Lantern

Registered User
Devestator_001 zei:
Ik dacht dat het 500 grams potten waren...?

Nee toch echt niet, de potten bevatten elk rond de 365 gram sas.
Trouwens erg leuke potten, zoiets vind je in Nederland niet voor die prijs en dan ook nog eens van die heerlijke palmen.
Toppers zijn het !

Gegroet,

Jens :w

Devestator_001

Registered User
Ik had het filmpje ook al bekeken en ik moet zeggen dat ze er ZEER mooi uitzien... Palmtree is mijn favo effect dus ik neem wel een paar van deze potten. Ik wou dan de rode en de crackling nemen. Alleen is mijn vraag nu: Is de crackling wel een beetje hard of is het zo'n lullig gekraag net als bij veel NL potten? Heeft iemand misschien een filmpje van deze 16 Schots Palmtree Crackling?

Tnx!

:w

Blue Lagoon

Registered User
Devestator_001 zei:
Ik had het filmpje ook al bekeken en ik moet zeggen dat ze er ZEER mooi uitzien... Palmtree is mijn favo effect dus ik neem wel een paar van deze potten. Ik wou dan de rode en de crackling nemen. Alleen is mijn vraag nu: Is de crackling wel een beetje hard of is het zo'n lullig gekraag net als bij veel NL potten? Heeft iemand misschien een filmpje van deze 16 Schots Palmtree Crackling?

Tnx!

Mijn mening is dat de crackling het minste is van de palm tree serie: het crackling klinkt goed, ze hebben een mooie crackling staart met daarna een cracling palm tree ( en ze komen nog lekker hoog ook)

maar mijn mening is dat de blue/red/green palm tree's veel voller van effect zijn..

Heb je mijn filmpje eens gezien "trailer 1 " ? daar komt de crackling palm tree in voor op 1.11 min

Devestator_001

Registered User
Ik heb ´m net ff bekeken... Ziet er idd niet echt super uit. Die met kleur komen heel mooi uit, deze zie je maar heel vaag....:S

Nouja, het is nog láng geen O&N (jammer genoeg), dus ik heb nog genoeg tijd om rustig wat uit te zoeken...

Mattenfreak

Registered User
Waar ik nou even benieuwd naar ben, heb het van horen zeggen...
Is het zo dat als je een karton koopt van 6 potten, je dan 6 dezelfde hebt?

En als dat dan zo is, kan je dan bijv. wel voor die €87,- ook 6 verschillende kopen of is dat dan gewoon 6x een losse pot...

Ik vind ze wel mooi trouwens, maar 6x dezelfde... ;)

BMW-freaky

Registered User
Mattenfreak zei:
Waar ik nou even benieuwd naar ben, heb het van horen zeggen...
Is het zo dat als je een karton koopt van 6 potten, je dan 6 dezelfde hebt?

En als dat dan zo is, kan je dan bijv. wel voor die €87,- ook 6 verschillende kopen of is dat dan gewoon 6x een losse pot...

Ik vind ze wel mooi trouwens, maar 6x dezelfde... ;)

In een karton zitten inderdaad 6 dezelfde potten.

Devestator_001

Registered User
jawe zei:
Als je ernaar vraagt dan krijg je 6 verschillende.

Dat spreekt natuurlijk voor zich... maar de vraag was: Krijg je 6 van deze potten voor 87 euro (prijs van een karton), of moet je de volle 105 euro betalen (dus 6x een losse pot)?

Dit wil ik ook wel weten... zou wel lullig zijn als je er 18 euro extra voor neer moet tellen |:(

vonk

FPM Moderator
Medewerker
prijs blijft het zelfde ook voor 6 verschillende! dus 87 euro

Het is alleen zo dat als ze het druk hebben (is mij verteld) niet 6 verschillende in 1 karton verkopen dit i.v.m. het extra werk wat ze eraan hebben

Devestator_001

Registered User
vonk zei:
prijs blijft het zelfde ook voor 6 verschillende! dus 87 euro

Het is alleen zo dat als ze het druk hebben (is mij verteld) niet 6 verschillende in 1 karton verkopen dit i.v.m. het extra werk wat ze eraan hebben

Ach, volgens mij maakt het mensen ook geen r**t uit of het in een doos zit of niet |:( ... gaat erom dat de prijs laag is... Wel mooi om te horen dát dat zo is trouwens...

Sparco

Registered User
Moet eerlijk bekennen, dat toen ik vorige week bij Alpeco was, deze potten helemaal niet heb zien staan.. Nog wel naar gekeken, maar zag ze nergens?
Worden deze potten nog wel verkocht?!

remio

Registered User
vragen staat vrij he ;) , normaal stonden ze aan de achterste wand, links van de kassa....

ze verschillen nog wel een met wat ze neezetten om te showen, dus als je iets specifieks wil moet je het gewoon ff aan de verkoper vragen :w

gegroet remio

Bovenaan