Bonbridge 16s Palmtree ass.

gantpoplin

Registered User
Art-nr 8014
Zeer mooie potten die men per 6 in een doos koopt. afgelopen jaar waren ze per karton €87,-
De potten hebben zes verschillende effecten te weten:
- Golden palms
- Silver palms
- Red palms
- Crackling palms
- Blue palms
- Green palmtree

In een karton zitten 6 dezelfde potten. De potten hebben een goede prijs kwaliteits verhouding en er zat volgens mij 470 gram sas in (correct me if I'm wrong) Deze potten zijn dus alleen te koop met KVK! De uitwerking blijft oko hangen wat het dus zo mooi maakt!

djara

Registered User
gantpoplin zei:
Correction: Kaliber 28 mm - Poeder: 368 gr. - Brutogewicht: 2500 gr.

ik had vorig jaar de 16 s red palm tree
mooi potje ! alleen de palmtree effect had ik me toch anders voor gesteld !
maar kga hem dit jaar ook zeker halen !!!

weet iemand toevalig wat hij nu bij alpeco kost ???

Firework-boy

Registered User
djara zei:
ik had vorig jaar de 16 s red palm tree
mooi potje ! alleen de palmtree effect had ik me toch anders voor gesteld !
maar kga hem dit jaar ook zeker halen !!!

weet iemand toevalig wat hij nu bij alpeco kost ???

17,50 euro per pot als ik me niet vergis;)

djara

Registered User
gantpoplin zei:
OP welke manier had je ze dan wel voorgesteld?? van die volle palmbomen zoals je bij grote shells ziet?;)

jah ! zulke effecten
ik vond de effecten ontzettend WIJD, wel mooi maar niet zoals een echte palmboom ;)
het lijkt wel op een palm effect ! daar niet van

Anthony_bomb.

Registered User
Zo'n effect met 5 van die dikke grote 'takke' dat is echt een ruig effect.Zo heb ik bijvoorbeeld 3'' Tiger tail to Silver Palm. Ben benieuwd wat dat zal gaan doen.

Maar om even ontopic te komen
Ik wil dit jaar ook een Cake uit dat Palm assortiment. Ik Vind over het algemeen de Blue palm tree het mooiste die ik op film heb gezien. De crackling palm tree vond ik wat magerder in vergelijking met de blue.

djara

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Zo'n effect met 5 van die dikke grote 'takke' dat is echt een ruig effect.Zo heb ik bijvoorbeeld 3'' Tiger tail to Silver Palm. Ben benieuwd wat dat zal gaan doen.

Maar om even ontopic te komen
Ik wil dit jaar ook een Cake uit dat Palm assortiment. Ik Vind over het algemeen de Blue palm tree het mooiste die ik op film heb gezien. De crackling palm tree vond ik wat magerder in vergelijking met de blue.

jah dat heb ik gehoord dat over die crackling ! maar het blijft een xtra effect die eraan wordt toegevoegd! dus dan is het denk ik wel begrijpelijk dat het totaal effect wat minder is !

als ik jou was zou ik de blauwe ook nemen ! blauw is toch een Mooie kleur ! en 1 die niet veel voorkomt in sierpotten !!!!
kheb afgelopen zaterdag de palm tree pot toch maar laten staan ! alpeco heeft nieuwe 580 grams potten dus daar ben ik maar voor gegaan!

groeten djara

pro shooter

Registered User
zou 1 van jullie er een filmpje van op kunnen zetten ik heb die groene en die crackling palmtree dus ik hoop natuurlijk dat jullie die filmpjes hebben alvast bedankt

groeten pro shooter

gantpoplin

Registered User
Het zijn geen blokken maar potten;) Ik denk dat het ook wel handig is ze vast te zetten, afgelopen jaar had ik ze zelf ook 1 karton Golden Palmtree en na de eerste maar vast gezet, aangezien ze redelijk bewegen, bij elk schot dat word gelost.

RNBakker

Registered User
gantpoplin zei:
Het zijn geen blokken maar potten;) Ik denk dat het ook wel handig is ze vast te zetten, afgelopen jaar had ik ze zelf ook 1 karton Golden Palmtree en na de eerste maar vast gezet, aangezien ze redelijk bewegen, bij elk schot dat word gelost.

Klopt dat het geen blokken zijn is een foutje van mij. En dat ik het ook goed kan hebben lees je in de post die ervoor staat......

Ciao
Rob

Wil graag weten of ze weer opvoorraad zijn. De potten die ik enkele maanden geleden gekocht had zijn plots 'verdwenen'.

rembo

Registered User
nou ik heb er 2 afgestoken met o&n, namelijk de groene en de gouden..
vooral de gouden vond ik heel mooi,

de boeketten waren mooi wijd en de staarten waren redelijk lang:)

(ik heb er filmpjes van gemaakt ik zal ze binnekort online zetten)

groeten

Bovenaan