Archief Bombenrohr

FPM ProductBOT

Registered User
1410_Wolff_Bombenrohr_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Bombenrohr[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1410[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 8,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]50 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]5 schots Romeinse kaars. Compleet met afschietstandaard

Met een kruitgewicht van 50.0 gram, een tijdsduur van 25 seconden en 5 schoten.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

vonk

FPM Moderator
Medewerker
10 gram per schot mmmmmmm kan wel eens een leuk ding zijn. Zit alleen een beetje met de tijdsduur van 25 seconden.

bridge

Bronzen Member
MAN MAN MAN wat is dit een wreed ding zeg! SAMEN MET FUEGO ECHT DE NIEUWKOMER 2013!! Heb er gisteren een gezien waar die werd getest. dit ding is erg groot. Simpelweg een profcandle. De boeketten zijn niet eens zo spannend, maar de dreunen waarmee de schoten worden gelanceerd zijn ongekend. Ik raad iedereen aan deze "special" aan te schaffen.

Richardus

Registered User
Ai, morgen geen tijd meer voor :( werd me wel zo ongeveer aangesmeerd door de verkoper omdat die hem er gewoon tof uit vond zien, én je die stander er gratis bijkreeg. Nou ja; volgend jaar maar :)

bridge

Bronzen Member
Het gaat dus inderdaad niet om de boeketten inderdaad. Dit ding koop je vanwege de kracht waarmede de 5 schoten worden weggeslingerd.

Thuur

Registered User
Het gaat dus inderdaad niet om de boeketten inderdaad. Dit ding koop je vanwege de kracht waarmede de 5 schoten worden weggeslingerd.

Je had gelijk dit zijn echt toppers!
Had er 2 nog gekocht op oudjaarsdag.
Die lancering is echt geweldig!

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Smaken verschillen. Ik vind het echt niks dit ding. Tuurlijk is de lancering lekker maar daar zou ik m niet voor kopen.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Vraag me uberhaupt af waar je ze kan kopen, heb die dingen nog nergens gezien :-(

Ook niemand die toevallig een filmpje heeft ?

GMP82

Zilveren Member
Ik zie dat ding nu pas voor het eerst :p

Wat voor effecten zitten er in? Boeketten lees ik, maar wat voor?

En niemand een filmpje?

Bovenaan