Bom pijlen 100mm [ Weco ]

Mokum-pyro

Registered User
dat heb ik dan weer hoor,

mja wat kan je me voor positiefs vertellen over die weco lifestyle? want 70 mm is toch nog bijna 3 '' en heb je meschien een effect voor me?!

Laatst bewerkt:

Ivanhoe

Registered User
Volgens mij is het life style pakket een feestvuurwerkpakket, net als de profi stars van weco, waar ook 70 mm pijlen in zitten. De omvang van de bol zegt op zich niks, Alpeco verkoopt ook 75 grams 4 inch bolpijlen. De pijlen zullen best aardig zijn, maar onvergelijkbaar met een maestro die qua effect echt vergelijkbaar zijn met een goede 4 inch shell.

De effecten weet ik niet uit mijn hoofd, maar staan als het goed is in het Engels en het Duits op het kaartje dat aan de pijl hangt.

Mokum-pyro

Registered User
er hangt geen kaartje aan de pijl :r

heb wel maarliefst 18 euro betaald voor die pijl. dus ik ben geloof ik wel hard opgelicht :w

maja uit de letters nx kan je dus niks uitmaken?>

groete

Shadower

Registered User
Als ze lijken op/even goed zijn als de effecten van de profi stars die ik vorig jaar had (en dit jaar niet meer kon krijgen :'() ben ik jaloers en ik zou het dan geen miskoop noemen :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Wizz

Registered User
Shadower zei:
Als ze lijken op/even goed zijn als de effecten van de profi stars die ik vorig jaar had (en dit jaar niet meer kon krijgen :'() ben ik jaloers en ik zou het dan geen miskoop noemen :)
18 euro voor een 75gr pijl lijkt me toch vrij gortig niet?

Shadower

Registered User
Wizz zei:
18 euro voor een 75gr pijl lijkt me toch vrij gortig niet?

Achja, het is maar wat je er voor over hebt, 18 euro is inderdaad wel wat prijzig, maar wat maakt 18 euro nou uit op je gehele vuurwerk uitgaven? (Bij mij vrij weinig in ieder geval)

rembo

Registered User
heeft er iemand misschien een filmpje van deze bompijlen:p

weet er ook iemand hoeveel varianten er op zijn qua effecten?

greets

Bovenaan