Bolle's movies topic 2012-2013

Bolle040

Registered User
Hier zullen video's geplaatst worden van vuurwerk en pyro wat ik heb gefilmd.
De video's zijn van de EHV Stookmeeting 12-13, Nieuwjaarswisseling 12-13, Pyro bij het voetbal en vuurwerkshows.

Regelmatig zal ik hier updates plaatsen.

Compilatie EHV Stookmeeting:

Pyro 100 jaar bestaan PSV:

PSV 100 jaar, hiervoor is een klein potten project gemaakt. bestond uit 2x heavy 5, 2x wenus (jorge), 1x temple of stone(wolff) Chrackling Chry(original)

Filmpje van afstand:

00:00 Project 12-13Ons 00:00 project:

Na 2/3 dagen knopen hadden we eindelijk ons project af. We waren er helemaal klaar voor. Tot dat het op de dag zelf 's avonds ging regenen en de twijfels kwamen of we het wel wilde afsteken i.v.m. de regen die eventueel lontjes nat kon maken. Uit eindelijk om half 1 de beslissing genomen om het toch buiten te stallen en het te proberen. 80% van het project ging goed alleen de laatste dozen met potten gingen fout en waren de lonten nat, hierdoor de finale stuk voor stuk moeten afsteken :(. We hebben verder echt genoten van het project en volgend jaar zorgen we dat we aluminium folie hebben voor als het gaat regenen.

Wij kijken i.i.g. al uit naar het volgende 00:00 project.

4f3d2495d1c8e81c7d8b6cbfe838186a.jpg

Dit waren de dozen met potten voor de show, hier mist alleen 4x alligator en 1x kaapstadt als opening.

Ik heb deze vakantie 2 spaanse vuurwerkshows gefimld. Beidde waren weer een mooie ervaring.

Fireworks show: Hondon de las nieves walking fireworks 2013:
Een geweldige avond die ik nooit zal vergeten. Mensen lopen in optocht met vuurwerk. het was een leuke maar hele aparte ervaring.

Vuurwerk: Spanje Elche Nit de l'alba 2013. In deze video zal je het vuurwerk dat wordt afgeschoten door het publiek en de professionele vuurwerkshow vinden. Het professionele vuurwerk is het laatste gedeelte van de video

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
Leuke films Bolle! Ik vraag me alleen wel 1 ding af: waarom stond je op zo'n enorme afstand tijdens de Nit de l'alba? Vind het een beetje zonde eigenlijk, met oud en nieuw ga je toch ook niet op 500 meter afstand staan van je cakes en vuurpijlen. Doet echt af aan de intensiteit zo.. Maagoe!

Grtt

Bolle040

Registered User
Dat is omdat ik daar op vakantie was en toevallig hoorde dat er 's avonds een show in de buurt was. Ik was toen afhankelijk van derde om daar na toe te kunnen. Aangezien daar de stad al vroegtijdig helemaal vast staat met verkeer. Moest ik het doen vanaf deze locatie. vandaar de afstand. echter heb ik me ook goed vermaakt met het vuurwerk wat de toeschouwers om ons heen afstaken.

Laatst bewerkt:

Bolle040

Registered User
Voor de mensen die graag compilaties kijken, hier een 22 minuten duren compilatie van de EHV stookmeeting. Morgen december !!!

Bovenaan