Bolle-040 movie topic 2013-2014 HD [EHV STOOKMEETING & NIEUWJAAR]

Bolle040

Registered User
Beste allen,

Dit jaar weer een gewelig oud&nieuw gehad. Dit kwam vooral omdat we nog nooit zoveel vuurwerk bij elkaar gehad hadden. Dit gelde voor overdag en voor 's avonds. In totaal hebben we 150 filmpjes waarvan de helft van overdag en de helft van 's avonds. Deze filmpjes zullen hier geplaatst worden.

EHV Stookmeeting:

Dit jaar hadde we weer met 15 man afgesproken om overdag samen te gaan stoken, de opkomst was echter vele malen groter waardoor we soms met 25-30 man stonden te stoken en te kijken. Zeer vele mooie projecten zijn er voorbij gekomen. Originele en speicale producten gezien. 2x de mascleta b509 voor bij gekomen. Ook een eigen homemade mascleta die weer zeer geslaagd was. Verder een hoop matten en rollen. Dus al met al een zeer geslaagde dag en we kunnen niet meer wachten tot volgend jaar.

Oud&nieuw:

In de (voor)-avond ontiegelijk veel cakes de lucht in gejaagd dit jaar en daar zeer van genoten. Ook een aantal projecten gemaakt die helaas soms opnieuw aangestoken moesten worden maar dit mocht te pret niet drukken. Ook veel mensen die uit de buurt kwamen kijken en ons allemaal bedankten en zelfs aangaven volgend jaar mee te willen betalen aan het mooie vuurwerk.
Het was weer een jaar om trots op te zijn.

Dus allen geniet van de filmpjes en kunnen zelf ook niet wachten om ze allemaal weer te bewerken en te delen.

Collectie video

Foto;s EHV Stookmeeting
a72f5b6e81f6c4fd904f99bc38984378.jpg

da2677a726ad0a82c6cf3227b74c92ca.jpg

c77e7b12561b231e4c46266e5176ad3f.jpg

6d84383df6f1f9f4137ca4b3e1ae5520.jpg

4d18de04d0401db67de817087a3b7222.jpg

a93b58ad4b47520ed1559b4949b4b658.jpg

7d448d51a93aef54e2adb0d2fc7177ee.jpg

Video's EHV Stookmeeting

Beginnend met het 10 uur project, wat helaas langzaam begonnen door lontjes die niet aangingen maar eenmaal los ging ie goed:

Bolle040

Registered User
Het nieuwjaar project van 2013-2014.

2ce333dad05da851312f07b9e0650e48.jpg

Project bestaat uit:

2x Wolff - Spinning blade
1x Burn it - The big five
1x Zena - Triumph
1x Zena - Mayhem
1x Zena - Glitterbox
2x Herlat - Pyro's delight
8x Royal - Gate of heaven

Video:

Bolle040

Registered User
De crackling wave van Zena, deze hadden we gratis gekregen echter zouden we hem zelf nooit aanschaffen voor de prijs van 50 euro:

Bolle040

Registered User
Hierbij mijn compilatie van de Eindhoven Stookmeeting, Dit is deel 1 en is ongeveer 20 min lang.

Veel kijk plezier.

Deel 2 zal ongeveer even lang zijn en komt na zomer online.

GMP82

Zilveren Member
Dank voor de films :)

nieuwjaarsproject is fraai!

Filmpje vd stookmeeting, lijkt mij persoonlijk beetje vreemde locatie? Of lijkt dat maar zo? (Doorgaande weg, grote knaller midden op de (smalle) stoep? Moet je niet achteloos aan komen lopen?)

Dennis010

Registered User
Ik zie hier toch te veel wat me niet aan staat. Maar daar zal ik niet verder op in gaan voor we weer in een eindeloze discussie verzanden.

Bolle040

Registered User
Klopt ook wat jullie zeggen, ik zelf ben ook niet overal te vrede over. Dit kwam deels omdat de jaren ervoor de groep veel kleiner was waardoor we meer konden opletten waar we mee bezig waren. Dit jaar was de opkomst door onbekende veels te groot waardoor het on overzichtelijk werd en er dingen gebeurde die ik liever ook anders zag. Wel is het zo dat als er iets op de stoep lag mensen, fietsers en auto's werden verzocht om stoppen en dit al op flinke afstand. Neemt niet weg dat daar mee de veiligheid opeens aanwezig is zodat we niet meer hoefde uit te kijken.

Ook al afgesproken da we met de "hechte" groep een nieuwe locatie gaan zoeken waar we niemand meer tot last zijn. Ik zelf vind die grote knallers op een stoep ook te ver gaan.

De locatie van afgelopen oudjaar is in principe prima alleen moet je kijken waar je wat neerlegde. Achter de camera was nog een veld van 20 meter breed. Ik had er voor gekozen daar de knallers neerzetten maar helaas dacht niet iedereen er zo over, en was ik te laat om er nog iets van te zeggen. Deels kwam dit ook door de drukte. Dus wat ik al zei een locatie zoeken waar we niemand tot last zijn.

Laatst bewerkt:

Bolle040

Registered User
4 Inch sier shell, door de mensen een straat verder op:
(Zelf vind ik dit gekke werk in een woonwijk, maar het blijft wel mooi)

Bovenaan