Bolle-040 movie topic 2013-2014 HD [EHV STOOKMEETING & NIEUWJAAR]

chromeeh

Registered User
Ik kan me YouTube wel indenken, dat als je een vuurwerk filmpje tagged met "banaan", "fruit" etc. dat dat niet helemaal geaccepteerd wordt...
Ik gebruik zelf ook veel tags, maar die zijn altijd specifiek voor de filmpjes, ben benieuwd...

RedBaron

Registered User
Het is mijn inmiddels duidelijk wat er gaande is, heb een tijdje terug wel eens een lijst met keywords geplaatst en eik nog geen aandacht meer aan geschonken. Nu blijkt dat YT op eens alles aan het controleren is op dit punt. Indien je tags of woordne hebt die nie slaan op je video krijg je een waarschuwing. Als je er 3 krijgt kanaal weg helaas. Dus wordt over nieuw beginnen.

Bizar.. Moet jij toch weten hoe je je filmpje benoemd, en welke tags je gebruikt..Ik vind kanalen waar de cobra's je bijna letterlijk om de oren vliegen vele malen erger dan een paar verkeerde tag's

Bolle040

Registered User
Bizar.. Moet jij toch weten hoe je je filmpje benoemd, en welke tags je gebruikt..Ik vind kanalen waar de cobra's je bijna letterlijk om de oren vliegen vele malen erger dan een paar verkeerde tag's

Klopt, maar als men gaat kijken naar het financiële gebeuren, geef ik YT alle recht. Bedoel je mag je titel / tags niet mooier makken om zo meer mensen te lokken. Echter had ik dit al meer dan 3 jaar ofzo. Zelf nooit ingezien dat dit niet zou mogen. Heb dus ook bij yt bezwaar gemaakt dat ik het niet vind kunnen ons kanaal te verwijderen zonder een normale waarschuwing te geven.

chromeeh

Registered User

Ik vind het idd erger dat ik aan het eind van m'n flimpjes van die suggested crap krijg met illegale troep er in :/

D

Deleted member 17038

Guest
Maargoed er waren voorheen ook kanalen die dan dit hadden staan: NEGEER DIT: cobra nitraat vuurwerk enz. enz. enz. dus wel 3000 woorden die hun een hit zouden kunnen opleveren.

Ik vergeet een groot deel van mijn vuurwerk te taggen. Heb dan ook nog geen waarschuwingen.

Bolle040

Registered User
Maargoed er waren voorheen ook kanalen die dan dit hadden staan: NEGEER DIT: cobra nitraat vuurwerk enz. enz. enz. dus wel 3000 woorden die hun een hit zouden kunnen opleveren.

Ik vergeet een groot deel van mijn vuurwerk te taggen. Heb dan ook nog geen waarschuwingen.

Het gaat yt denk ik ook meer op die woorden dan de tags.

RedBaron

Registered User
Klopt, maar als men gaat kijken naar het financiële gebeuren, geef ik YT alle recht. Bedoel je mag je titel / tags niet mooier makken om zo meer mensen te lokken. Echter had ik dit al meer dan 3 jaar ofzo. Zelf nooit ingezien dat dit niet zou mogen. Heb dus ook bij yt bezwaar gemaakt dat ik het niet vind kunnen ons kanaal te verwijderen zonder een normale waarschuwing te geven.

vind ik op zich een reden. maar je mag best een beetje je titel opleuken.. je wil toch kijkers hebben ? Mijn tags zijn overigens wel altijd gerelateerd aan de video. ik zal er geen echt overdreven zaken (miscchien een beetje aandikken, maar goed) in zetten of niet relevante tags. Niet omdat dat niet mag ( wist ik niet eens) maar puur omdat ik dat gewoon niet doe ( teveel moeite..:p )

Bovenaan