Bohmte (Duitsland)

Moontan

Moderator
Medewerker
Bericht van Stef Hilhorst (Facebook)

Op 30-06-2018 worden er in Duitsland, net over de grens, 3 shows geschoten.

Het is in Bhomte. (pal bij Bad Essen)

Adres gegevens zijn in de trailer verwerkt.

Er wordt een Deense show gebouwd, een Italiaanse show met heel veel salutes en een Duitse pyromusical.

Max. kaliber 12 inch.

Ik plaats dit voor Explosive arts waar ik al geruime tijd contact mee heb en hun heb leren kennen via Marcel van Evolution Fireworks.

Tevens zal ik daardoor mee helpen met het opbouwen van de shows.
Ik kan jullie verzekeren dat het genieten wordt.

Dus komt allen!

smilli

FPM Filmer
Re: Bhomte (Duitsland)

Bedankt voor het plaatsen Fred, zeker interessant om te bezoeken lijkt me.
De plaats heet overigens wel Bohmte, misschien even aanpassen in de startpost.

The Passion

Registered User
Re: Bhomte (Duitsland)

zeker interessant. wat is de makkelijkste manier om aan kaarten te komen en wat kosten ze?
voor mij iets meer dan een uurtje rijden en dat heb ik er zeker wel voor over.

The Passion

Registered User
iemand de kaarten al ontvangen?
ik wacht nog steeds. heb wel de betaling gedaan, maar dat is ook al twee weken geleden.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik had het contact verder nog niet opgepakt voor het bestellen van de kaarten na de eerste mail van hun kant, en ben er nu dus even snel mee verder gegaan.
Maar stuurt ze je nu een rekening via de post die je kan betalen, waarna ze je de kaarten toesturen??

Ik ben best wel wat gewent van Duitsers, maar deze methode heb ik niet meer sinds de jaren 90 hoeven gebruiken XD.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik vond nog beeldmateriaal van vorig jaar:

Samenvatting:

Musical:

Italiaans:

"Deens":

vuurvent

Registered User
zo te zien aan de post hierboven zijn het relatief korte shows en veel opvul momenten, heb me kaartjes al bestelt hoop maar dat het wat wordt haha anders ken ik dat ook weer van het lijstje schrappen voor andere jaren.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten.
Het word voor een 2e keer georganiseerd, dus ik verwacht absoluut geen 5 tot 10k budget per show.
Beelden zijn dan ook van de eerste keer.

Ik verwacht eerder een evenement in wording, met een paar leuke vuurwerken en een aantal 12"ers (altijd leuk), en ga er dan ook vooral van uit dat het een leuke dag weg word.
Voor de tijd even mooi Osnabrück in (is de vrouw ook weer tevreden), een happie eten, stukkie verder rijden, en dan daar het evenement is bekijken.

Ik heb er zin an in ieder geval.

The Passion

Registered User
Ik had het contact verder nog niet opgepakt voor het bestellen van de kaarten na de eerste mail van hun kant, en ben er nu dus even snel mee verder gegaan.
Maar stuurt ze je nu een rekening via de post die je kan betalen, waarna ze je de kaarten toesturen??

Ik ben best wel wat gewent van Duitsers, maar deze methode heb ik niet meer sinds de jaren 90 hoeven gebruiken XD.

duurde lang voor ik antwoord kreeg, dus een tweede mail gestuurd.vrij snel daarna een mail ontvangen met betaal gegevens. daarna nog ruim twee weken moeten wachten op de kaarten.

Schuim

Moderator
Medewerker
:you're kidding, rig Dan gaan die van mij niet meer op tijd binnen komen.
Ze willen ook perse de rekening via de post sturen, ondanks dat ik nadrukkelijk verzocht om dat via de mail te doen ivm tijdsduur.
Maar die krijgen ze dus wel mooi via de mail terug.

Post hoor je binnen 3 dagen binnen te hebben vanuit Duitsland dus dat probleem ligt dan echt bij hun.

Maar het is wel echt hopeloos ouderwets hoe ze te werk gaan, typisch Duits, hoewel je daar zo langzaamaan wel verbetering in ziet komen in het land.
Ze komen wel een keer uit die bureaucratie daar, duurt alleen nog wel even..

D

Deleted member 17038

Guest
:you're kidding, rig Dan gaan die van mij niet meer op tijd binnen komen.
Ze willen ook perse de rekening via de post sturen, ondanks dat ik nadrukkelijk verzocht om dat via de mail te doen ivm tijdsduur.
Maar die krijgen ze dus wel mooi via de mail terug.

Post hoor je binnen 3 dagen binnen te hebben vanuit Duitsland dus dat probleem ligt dan echt bij hun.

Maar het is wel echt hopeloos ouderwets hoe ze te werk gaan, typisch Duits, hoewel je daar zo langzaamaan wel verbetering in ziet komen in het land.
Ze komen wel een keer uit die bureaucratie daar, duurt alleen nog wel even..

Ik kreeg mijn rekening gewoon als pdf via de mail?

Schuim

Moderator
Medewerker
Beetje laat antwoord, sorry Anihalas.
Ik heb uit eindelijk de rekening als PDF gekregen, kaarten zijn afgelopen week binnen gekomen.

Heeft iemand als meer info kunnen spotten omtrent het programma?

D

Deleted member 17038

Guest
Tijdschema onbekend maar het is pas na 10 uur een beetje donker...

1. Feuerwerk: „Tanz des Phönix“ choreografiert von Explosive Arts

2. Feuerwerk: „Great balls of fire“ eine musiksynchrones Feuerwerk inszeniert von MahdFireworks
aus Dänemark

3. Feuerwerk: Abschlussfeuerwerk mit italienischen Elementen von Explosive Arts. Die Pyrotech-
niker versuchen erstmalig die italienische Flagge über 20 sek. mit Pyrotechnik in den Himmel zu projizieren und dies über eine Breite von 120m und Höhe von 130 Meter.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben benieuwd mannen.
Laten jullie na het event nog even weten hoe het was?

Veel plezier!

Bovenaan