boem boem gigantic

Maik3l

Registered User
hallo,

ik kan hier aan de boem boem gigantic komen, dit is een soort van Pot die heel hard schijnt te knalle. Maten van mij hebben er al een aantal gehoord, en ze knalden heel hard. Ik kan ze kopen voor 15 euri per stuk.. heeft iemand anders ervaring met deze dingen?

Groeten,
Maikel

Tony

Administrator
Medewerker
Maik3l zei:
hallo,

ik kan hier aan de boem boem gigantic komen, dit is een soort van Pot die heel hard schijnt te knalle. Maten van mij hebben er al een aantal gehoord, en ze knalden heel hard. Ik kan ze kopen voor 15 euri per stuk.. heeft iemand anders ervaring met deze dingen?

Groeten,
Maikel

IK snap dit elke keer weer niet hoor.
Je maten hebben hem gezien en gehoord en die hebben jou dan verteld hoe die is en wat hun ervan vinden. Nu kom je hier weer hetzelfde vragen ?
Wil je ook weten hoe die ruikt ?

Huge_Cohones

Registered User
Maik3l zei:
heeft iemand anders ervaring met deze dingen?

Lijkt mij een duidelijke vraag...

Ook al vraag ik me af over welk vuurwerk hij het in godsnaam heeft... Heeft boemboemmartin er iets mee te maken ofzo? :+

GR, Huge

Laatst bewerkt:

goost

Registered User
hij bedoelt de gigant maroon...
op avp loopt ook al zo'n discussie.....

zelfde discussie als over de 'toffees', 'extreme vlinders', 'betonvlinders', 'vlindernitraat', 'ijzeren lawinepijl', 'zilveren betonstrijkers' en meer van die f*cking onzin en de schreeuw naar aandacht.

tevens begint het ook wel op te vallen dat vrijwel iedere 14 jarige gigavlinders kan krijgen. en veelal voor de nostalgische prijs van rond de 3 euro ofzo...

sure... welkom in december 'noobmaand':r

SReFLEctioN

Registered User
Hehe lkr nuttelloos topic :). Wat goost zegt is idd zo iedereen kan opeens de gekste dingen kopen :p. In ander topic had iemand een 1 000 000 klapper in weer een andere hadden mensen het over 64 schots 3 inch blokken. Sommige mensen hebben op een wel heel kinder8tige manier aand8 nodig.

Maik3l

Registered User
ik heb er in ieder gevaal 1tje besteld.. zal wel een foto plaatse alsk hem binne heb
ow en btw had nog is nagevraagd het is geen pot, maar een ronde bal met een lontje ;)
mss weet iemand een andere naam ?

Laatst bewerkt:

bobross

Registered User
goost zei:
hij bedoelt de gigant maroon...
op avp loopt ook al zo'n discussie.....

zelfde discussie als over de 'toffees', 'extreme vlinders', 'betonvlinders', 'vlindernitraat', 'ijzeren lawinepijl', 'zilveren betonstrijkers' en meer van die f*cking onzin en de schreeuw naar aandacht.

tevens begint het ook wel op te vallen dat vrijwel iedere 14 jarige gigavlinders kan krijgen. en veelal voor de nostalgische prijs van rond de 3 euro ofzo...

sure... welkom in december 'noobmaand':r

nou niet doen alsof JIJ slim bent.. het gaat namelijk helemaal niet om de gigant maroon..!
het gaat om de italiaanse bom (is al een topic over hier op FPM)
15euro is een normale (redelijk hoge) handelsprijs en naar mijn horen gaan deze harder als een goede lawinepijl..

groeten

Maik3l

Registered User
bobross zei:
nou niet doen alsof JIJ slim bent.. het gaat namelijk helemaal niet om de gigant maroon..!
het gaat om de italiaanse bom (is al een topic over hier op FPM)
15euro is een normale (redelijk hoge) handelsprijs en naar mijn horen gaan deze harder als een goede lawinepijl..

groeten

dankje :)
aan zo'n reacties heb ik iets! Ik d8 zelf ook al aan 't uitje mar ik wist het niet zeker omdat deze heeel moeilijk te krijgen zijn
groeten,
Maikel

GHBWestland

Registered User
zijn dit die "potjes" met roze crepepapier eromheen en een soort zevenklapper aan het lont ?? die knallen namelijk inderdaad VELEN malen harder dan een lawinepijl!! levensgevaarlijk al zeg ik het zelf... werd er laatst nog eentje afgestoken 100 meter van m'n huis in een park, ik kan je vertellen dat m'n pc scherm en alle deuren en ramen trilden!!:w

edit: weet iemand wat de normale inkoopprijs van deze dingen is (in italie?? of ergens anders) ?

Laatst bewerkt:

Sparkey

Registered User
Maik3l zei:
ik heb er in ieder gevaal 1tje besteld.. zal wel een foto plaatse alsk hem binne heb
ow en btw had nog is nagevraagd het is geen pot, maar een ronde bal met een lontje ;)
mss weet iemand een andere naam ?

Dat moet haast de star ball contribution zijn. Precies dezelfde omschrijving! Wel mooi vuurwerk, de goede versie zal uiteindelijk ook opstijgen. Ze zijn alleen bijna nergens te krijgen?

bobross

Registered User
GHBWestland zei:
zijn dit die "potjes" met roze crepepapier eromheen en een soort zevenklapper aan het lont ?? die knallen namelijk inderdaad VELEN malen harder dan een lawinepijl!! levensgevaarlijk al zeg ik het zelf... werd er laatst nog eentje afgestoken 100 meter van m'n huis in een park, ik kan je vertellen dat m'n pc scherm en alle deuren en ramen trilden!!:w

edit: weet iemand wat de normale inkoopprijs van deze dingen is (in italie?? of ergens anders) ?

ja je hebt roze/rode groene en blauwe (blauw schijnt nog harder te gaan) deze ''bommen'' zijn alleen bij handelaren te koop in nederland.. in italië kosten ze volgens mij 5euro per stuk..
ik zou het lont sowieso verlengen met visco en je mag het nooit uitklappen, dan krijg je een soort van snellont..

Neo

Registered User
Waarom zijn er niet veel meer van in omloop vraag ik me af, vanuit italie is het toch wel te smokkelen :)

dannyxhale

Registered User
Maik3l zei:
hallo,

Groeten,
Maikel

Hij bedoelt denk ik met boemboemgiganten de italiaanse bommen,zo worden ze hier ook wel genoemd....
Ja ik heb hier ervaring mee,en ja ze gaan hard..
€ 15.- kosten ze...maar ik had ze voor € 13.- ...hoop dat dat genoeg info is :)

Maar heb toch liever goede doodskopstrijkers asteblieft goed antwoord he ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
dannyxhale zei:
Hij bedoelt denk ik met boemboemgiganten de italiaanse bommen,zo worden ze hier ook wel genoemd....
Ja ik heb hier ervaring mee,en ja ze gaan hard..
€ 15.- kosten ze...maar ik had ze voor € 13.- ...hoop dat dat genoeg info is :)

Maar heb toch liever goede doodskopstrijkers asteblieft goed antwoord he ;)

dit is toch niks nieuws, staat allemaal in posts hierboven beschreven.
graag voortaan even de moeite nemen om het topic door te lezen scheelt een hoop onnodige posts

en nu we toch bezig zijn doe ook gelijk wat aan het typen van je, staat vol met fouten en onzin!

tommy-gun

Registered User
Een ronde bal met een lontje lijkt mij geen giant maroon en ook geen italiaanse
bom maar een mortierbom (salute) met een lont, aangezien itabommen cylindrisch van vorm zijn.
Een 3 inch salute kost zo`n €5,- p/st.

FreakyPyro

Registered User
vonk zei:
dit is toch niks nieuws, staat allemaal in posts hierboven beschreven.
graag voortaan even de moeite nemen om het topic door te lezen scheelt een hoop onnodige posts

en nu we toch bezig zijn doe ook gelijk wat aan het typen van je, staat vol met fouten en onzin!
Alsof de posts van de mods altijd informatief zijn:p

Bovenaan