Bo-peep

remio

Registered User
hey, ik heb in belgie in de ardennen een paar pakjes bo-peep uit 2001 kunnen kopen, en ze snipperen ook nog! en de ouderwetse geur:cool: volgende week ga ik terug om alles daar op te kopen haha.

zal vanavond even een foto posten en een filmpje.

P

poziloc

Guest
Re: bo-peep

Zijn de deze met of zonder grijs lont?...ik vermoed zonder

remio

Registered User

heb je helemaal gelijk in, das t enigste jammere, maar ze knallen wel erg lekker. denk dat dit de laatste zijn die nog goed knallen en groen lont hebben....

Cameo

Registered User

Leuk man! Zijn dit de 480's? Vergeet je niet een paar mooie foto's in het museum te uploaden? Wordt gewaardeerd :cool:

Groetjes,
Cameo

remio

Registered User

komt goed, gaat nu even niet goed, camera weer ergens anders en dan weer mn auto met de knallertjes erin niet hier.....:push:

P

poziloc

Guest

Hier nog een foto van wat Bo Beep knalvuurwerk.
Uiteraard met grijslont en van ouderwetse kwaliteit!

Image00001.jpg

remio

Registered User

deze krijgt een leuke kick....

na een week in de ardennen te zijn geweest en daar weer naar het winkeltje te zijn geweest zag ik wat leuke dingen!

toen ik daar kwam zag ik bo-peeps liggen, dus ik 10 pakkies gekocht en weer naar huis gegaan, daar bleken deze uit 1994 te zijn en een groen viscotje te hebben maar gek als ik ben een dag later toch terug gegaan om de rest te kopen:cool:
dr lagen nog 10 pakkies in de vitrine en een matje van bo-peep en een half slofje kleine piratjes dus ik die allemaal weggekocht en gevraagd of hij meer bo-peep had.

de meneer ging even achter kijken en kwam met een onaangebroken slof bo-peep uit 1994 terug en ik zo blij als een kind hehe:nuts:

2 dagen later moest ik er zijn voor een visvergunning die ze daar ook verkopen en tot mijn verbazing zie ik weer wat in de vitrine liggen, ik kijk en het blijken dus shising crackers van beko te zijn met grijs lont!!!! jippieeeeeeeee:nuts:

hij had nog 20 pakkies dus alles maar weer meegenomen samen met 4 pakkies tomthubs met grijs lont.

heerlijke vakantie gehad dus en ga in de herfst maar weer eens langs bij hem :embarrest:

foto's zal ik zsm postten in mn album!

groetjes remio

Trueno7

Banned

In het krantje van de Volle Hof uit wezep (lesli-dealer) van dit jaar staan ze ook als 'superkanonslagen'. Ze kosten daar 9,50 voor 240 stuks.

Foto:
img0013bm4.jpg

Schuim

Moderator
Medewerker

Nou heb ik ze vorig jaar ook weer in mn handen gehad.
Heerlijk het gevoel om toch iets met meer waarde in je handen te hebben dan simpelweg een knaller..

Je betaald er inderdaad 9,50 voor, maargoed wat wil je voor 40 kanonslagen meer :suspicious:

Ze knallen een stukje harder dan de normale TNT RWB en astro's en snipperen als vanouts.
Heb zelfs nog met een paar kontjes de volgende kunnen aansteken :nuts:.

Maar je betaald meer omdat het de Bo-Peep draagt dan dat het een echte ouderwetse kanonslag is.

KruitFreak

Registered User

Ik kan aan Bo-beeps komen die tien jaar oud zijn maar nog wel goed schijnen te knallen. Ik weet alleen niet of deze nog met grijs gedraaide lont zijn.
Het lijkt me gewoon heerlijk om eens ouderwets te snipperen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker

Ik kan aan Bo-beeps komen die tien jaar oud zijn maar nog wel goed schijnen te knallen. Ik weet alleen niet of deze nog met grijs gedraaide lont zijn.
Het lijkt me gewoon heerlijk om eens ouderwets te snipperen.

Wel een foto plaatsen tt thunder.
Daar worden wij als ouwe freaks altijd blij van...:smile:
Ben benieuwd.

Schuim

Moderator
Medewerker

10 jaar oud zitten we aan '97, dus geen gedraaid grijs lont lijkt me.

Maar hou ook even een pakje over voor de mannen van het museum.
Denk dat die er wel oren naar hebben.

Zou een dezer dagen als ik weer tijd heb even een foto'tje plaatsen van de bo-peeps van vorig jaar en de verpakkingen (net als de vele andere dingen die ik nu de laatste week(en) beloofd heb :suspicious:

Schuim

KruitFreak

Registered User

Zucht....Ik krijg net de melding dat hij ze niet binnen heeft gekregen en dat ze waarschijnlijk ook niet meer komen. Ben ik dus blij gemaakt met niks :mad:, zucht............, en ik had er zo veel zin in. :sad:

Schuim

Moderator
Medewerker

Een doodgemaakt worden met een blije mus actie dus :smile1:

Wel erg jammer want was er zelf wel erg benieuwd naar moet ik zeggen.
Heb nog al een flinke passie voor Bo-Peep

Schuim

KruitFreak

Registered User

Het is inderdaad flink balen, het zouden zelfs Bo-peeps zijn geweest met grijze lont (is mij verteld). Beter kon ik dus niet wensen. Balen, balen en nog eens balen!!

pyro023

Registered User

Nou mensen,goed nieuws voor de liefhebbers van het `oude` knalvuurwerk.
Bij vuurwerkcenter is de oude bo beep weer binnen
Hier de beschrijving:
De oude B-böller hebben wij nog enkele pallets van op de kop getikt denk dat de Böllers minstens 10 jaar oud zijn en zo knallen ze ook... veel harder dan de huidige B-Böller... De Böllers zijn van het merk Bo-Peep en zitten in zo´n rood papieren slof verpakt met 40 pakjes á 6 stuks.. let op! OP=OP

Vuurwerkcenter verzend naar nederland tegen verzendkosten van 11,90,en anders haal je het gewoon even op in emlicheim

mvg pyro023

Bovenaan