bluebear's vuurwerk filmpjes

bluebear

Registered User
Bedankt voor je filmpjes! Leuk om te bekijken.

Mooie plek heb je om te knallen, Fenix. Lijkt erop dat niemand daar last van je kan hebben!
Ook die weekendracer pijlen, je zegt dat ze goedkoop zijn, waar komen deze vandaan?

Als laatste de big 19, zijn dat die van Wolff? In de eerste 2 schoten van het eerste filmpje lijkt een fluit te zitten. In de rest niet.

Mooie update! Keep them coming!

de weekend racer's komen van zena be, 8 pijlen voor 19 euro:smiling:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/3820/Weekend-Racer.html

de fluiters die je bij de super 19 hoort zijn ratters van de overburen.

verder moet ik je helaas teleurstellen, er is alleen s' avonds gefilmd dus veel meer gaat er niet komen.
maar er komt binnenkort nog wel het eindproject van 2012 online:happy:

bluebear

Registered User
De laatste film die ik voorlopig toevoeg is mijn oud en nieuw project 2011/2012.
Was weer enorm leuk om de boel te bedenken en ik elkaar te zetten.
Alles is op visco/quickmatch/wasag gezet en ging nagenoeg perfect.

have fun:smiling:

bluebear

Registered User
goud bestond uit 8x wave willow van broekhoff en 3x brocade pine van pyrostar.
en knal bestond uit een stuk of 20 nitrate cakes.

GMP82

Zilveren Member
dat commentaar.. OMG :) heel herkenbaar (heb ook es mn camera in verkeerde handen gegeven, hehe)

Maar goed, wel blij dat ze het gefilmd hebben, anders konden wij het nie zien ;-)

Die finale is echt lekker! Moet genieten geweest zijn.

bluebear

Registered User
in huiselijke kring kunnen we er om lachen en als het op yt staat verliest dat zijn waarde.
maar dank en die finale was echt heel gaaf, dit jaar weer alleen kan ik het stuk ervoor niet realiseren :sad:

bluebear

Registered User
spullen klaarzetten:
DSCF1340.JPG

bluebear

Registered User
nog een project teruggevonden :smiling:

Mijn moeder werd 50 en dat werd gevierd met een tentfeest in de tuin.
En wat hoort er dan om 12 uur? yeah een project.

2 letterdozen gemaakt waar uiteraard haar leeftijd nog even benadrukt werd:tounge:
helaas zorgden de screaming kings ervoor dat de dozen afbranden, ziet er op film indrukwekkend uit maar het viel allemaal reuze mee en met een sopje en wat mest was zowel de trap als het gras weer als nieuw:embarrased:

enjoy:

Bovenaan