Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Afgaand op de Topaz Blue en die crackling+blauw cake van afgelopen oud en nieuw zou het aardig moeten kloppen. Die waren in de straat (nagenoeg) 't zelfde als op de bedrijfsfilm, net als de 2 compounds die ik van ze had.Ze zijn lekker bezig bij Hello Fireworks!
Hopelijk knallen deze blokkies ook in de straat zo! Blauw ziet er wel erg dik uit op de film.
Dat was ook mijn ervaring, de prestaties van de Hello producten waren vergelijkbaar met de productvideo's. Dus geen samples of aangedikte video's.Afgaand op de Topaz Blue en die crackling+blauw cake van afgelopen oud en nieuw zou het aardig moeten kloppen. Die waren in de straat (nagenoeg) 't zelfde als op de bedrijfsfilm, net als de 2 compounds die ik van ze had.
Om even op mijn eigen post te reageren en verder discussie te voorkomen:Dat was ook mijn ervaring, de prestaties van de Hello producten waren vergelijkbaar met de productvideo's. Dus geen samples of aangedikte video's.
Ook dit is weer een leuke cake met mooi diep blauw en een leuke effecten combi.
Het staat gewoon te koop bij de overburen van jouw favoriete winkel hèMooie bak. Ik zal evenwel geen Hello kopen.
Dat heb ik met Funke en Riakeo…Weet ik. Maar er zijn "merken" waar ik geen binding mee heb.
Weet ik. Maar er zijn "merken" waar ik geen binding mee heb.
Dat heb ik met WTF/Cafferata. Ieder z'n voorkeur.Dat heb ik met Funke en Riakeo…