Blue Parade

FPM ProductBOT

Registered User
BROEKHOFF_940102_GROOT.gif

Meer info over de Blue Parade:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikel nummer: 940152
Advies verkoopprijs: € 16,99
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 119 gram
Karton eenheid: 12/1
Aantal schoten: 175
Effect beschrijving: 175 schots Romeinse kaars met azuurblauwe kometen.

Laatst bewerkt door een moderator:

GMP82

Zilveren Member
ik sla mijn romeinse kaarsen project over dit jaar, maar mochten er meer van dit soort producten komen, moet ik het in de komende jaren misschien maar weer es in heroverweging nemen...

Dim

Product Beheer
Medewerker
Kan je een mooi rek mee maken! Soort regenboog! Als ik deze ergens voor een mooi prijsje kan kopen ga ik dat zeker doen!

smilli

FPM Filmer
De blauwe variant is erg helder van kleur alleen komen de comets niet zo ver of heftig eruit zetten.
Zoals dim zegt met een regenboog of andere kleur combinaties kan je prachtig spelen met deze barrages.

GMP82

Zilveren Member
Ik krijg wel projectjeuk van dit soort producten.... alleen voor je een waaier van formaat hebt, moet je toch wel diep in de buidel tasten :p

*mijmert over een kartonnetje van elk* :lub:
*zucht* :tounge:

D

Deleted member 17038

Guest
Ik krijg wel projectjeuk van dit soort producten.... alleen voor je een waaier van formaat hebt, moet je toch wel diep in de buidel tasten :p

*mijmert over een kartonnetje van elk* :lub:
*zucht* :tounge:

We kijken uit naar je filmpje :hehe!:

Pyromaniac 1975

Registered User
Leuke producten.
Maar zie het liefst wel wat verhoging in het nem gewicht zodat ze wat meer power krijgen en de sterren wat langer branden.
Denk dat men dan toppers in huis heeft wat betreft candle barrages.

D

Deleted member 17038

Guest
Leuke producten.
Maar zie het liefst wel wat verhoging in het nem gewicht zodat ze wat meer power krijgen en de sterren wat langer branden.
Denk dat men dan toppers in huis heeft wat betreft candle barrages.
Maar dan wel voor dezelfde prijs hoop ik.

Bovenaan