Blijft de cake staan?

Bram150

Registered User
Hallo Pyros!

Ik heb een vraag. Vorig jaar stak ik cakes af en de ondergrond was nogal hobbelig dus waren er 2 omgevallen. Mijn vraag is: Als ik een stuk karton onder de cakes plak met duct-tape blijft de cake dan staan?

Alvast bedankt.

D

Deleted member 17038

Guest
De kans is dan wel een stuk kleiner. Adviesje: tape hoog op de cake plakken en dan nog een keer er omheen rollen. Raakt het ook niet van de cake los!

Bram150

Registered User
Ik heb ook bakstenen, maar ik dacht dat ze niet bleven staan met bakstenen. Die vuurwerkklem word niet verkocht bij mijn dealer, alleen van die pijlen houders.

Anyways, bedankt.

Vuurwerkgek19

Registered User
Ik zet me potten altijd tussen 2 bakstenen weet ik zeker dat ze blijven staan goed tegen de cake/potten aan zeten en blijft die wel staan..

KiwiAR

Registered User
ik heb zelf een klem gemaakt, nu heb ik nog maar 1 baksteen nodig. voorheen pakte ik het op dezelfde manier aan als hierboven al beschreven, tussen 2 bakstenen. vorig jaar voor het eerst dus een dikke plank met een stevige hoek erop geschroefd, van 2 stuks balkjes. in die hoek zet ik mn cakes, 1 baksteen ervoor en voila. vond het zelf wel goed werken

Bram150

Registered User
Oke. Ik heb al veel manieren voorbij zien komen. Ik denk dat ik het wel met bakstenen doe aangezien dit het makkelijkst is en toch ook blijft staan. Ik zie overigens net dat we geen duct tape in huis hebben (dat is een wonder).

Allemaal bedankt voor de hulp.

GMP82

Zilveren Member
je kan ze ook gewoon aan elkaar vast tapen en ze alsnog los schieten (1 voor 1 aansteken)
dan gebruik je de cakes zelf dus als verzwaring en oppervlakvergroter

Bovenaan