black boy

thundering NRG

Registered User
Bij zena zijn ze 5 euro per 12 stuks ook wel triangle cracker genoemd.

grigor haal jij ze dan bij ertbrand? want 3.75 vind ik wel een betere prijs dan 5.00 :p

deef0003

Registered User
ik vind dat er zo veel verschillen zijn ik zou zeggen stuur een email ernaar toe en je weet het gauw genoeg maar tog vind ik deze topic nog niks geworden alleen maar discussi

deef0003

Registered User
--sjon beton-- zei:
kheb wel ooit een filmpje gezien van de black bermuda,maar nooit van de blackboy *hint* ;)
zijn gewoon allebij bijna het zelfde de black bemuda is zwart en black boy is bruin en de klap is gewoon het zelfde :w

$tepfireworks

Registered User
wat is de klap waar is die mee te vergelijken want ik hoor dat black bermudas vrij goed zijn:D
maar ik kan ze in nederland nu alleen maar krijgen voor 12,50 p. 20 is dat een normale prijs, ik vind het namelijk aardig duur en als ze niet echt hard knallen :p dan koop ik liever tt's

deef0003

Registered User
$tepfireworks zei:
wat is de klap waar is die mee te vergelijken want ik hoor dat black bermudas vrij goed zijn:D
maar ik kan ze in nederland nu alleen maar krijgen voor 12,50 p. 20 is dat een normale prijs, ik vind het namelijk aardig duur en als ze niet echt hard knallen :p dan koop ik liever tt's
ja is de normale prijs en de knal is best lekker met een leuke flits.
maar als je er 12 neemt ben je 5/6 euro kwijt;):w

djara

Registered User
deef0003 zei:
ja is de normale prijs en de knal is best lekker met een leuke flits.
maar als je er 12 neemt ben je 5/6 euro kwijt;):w

kheb 2 jaar geleden die black boy driehoekjes gekocht bij ertband (toen 2,50 per 12 ofso weet niet echt meer)

t`zijn leuke dingetjes om ermee in de lucht te gooien als een frisbee!
ze knallen alleen wel fell ! dus verwacht geen dreun ofso !

groeten djara

Pro Style

Registered User
Ik was er afgelopen dinsdag ( bij ertbrand ) maar toen waren ze uitverkocht |:( dus ik hoop voor je dat ze er weer zijn, als iemand ze daar wil kopen. :p

Laatst bewerkt door een moderator:

Master stoker

Registered User
Vandaag gehaald.. ze kosten 3.50 bij Frank en bij een aantal andere.. bij Zena en het muziekwinkeltje in baarle nassaou waren ze 5 euro.. daar wordt je hard afgezet:p

Bovenaan