Big corsairs Weco

nickskuhh-hmd

Registered User
Hey ik hoorde laatst dat er ook big corsairs zijn, heeft iemand hier meer info over?
Of het iets is,prijs ongeveer en hoeveel in een pakje enz.
Want heb er verder nooit over gehoord maa rmischien da ik ze ga kopen.

Laterss:w

jarikbiz

Registered User
1309-05.jpg

Volgens mij zijn het de rechter strijkers.
Ik heb er verder geen ervaring mee

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nee hij had bij strijkers gezet en ik zit nu bij knal met lont...

jij had m geplaatst in knalvuurwerk met lont, ik heb m doorgelinkt naar strijkers en aanverwante..

alleen staat het origineel nog in knalvuurwerk met lont maar wel doorgelinkt....klik er maar eens op dan zie je dat hij bij strijkers en aanverwante komt.

gigavlinder

Registered User
Ik heb deze dingen een tijdje geleden een keer op vakantie in duitsland gekocht, maar dit is niet echt een aanrader. Bij mij lagen in het pakje gewoon sommige kopjes er af:S En knal was ook niet echt super.

Laatst bewerkt door een moderator:

x4er0

Registered User
Ik heb deze dingen een tijdje geleden een keer op vakantie in duitsland gekocht, maar dit is niet echt een aanrader. Bij mij lagen in het pakje gewoon sommige kopjes er af:S En knal was ook niet echt super.

Klopt helemaal, de groote van een widowmaker, zit een strijkvlak op het pakje maar stellen echt niks voor, de normale corsairs gaan harder.

niels007

Registered User
Gwn hetzelfde als de zwarte widowmaker, alleen deze widowmakers zijn van weco en kosten een paar jaar geleden nog geen 1 euro per doosje (12 stuks) is baarle;)

bobby prins

Registered User
Hoi, ik heb vandaag corsairs zien liggen in carnavals winkel in belgie 100st voor 25euro (Ze hadden een bruine strijkkop en stond bij weco)
is dit de prijs of zijn ze duur?
mvg

appiehappie

Registered User
De echte corsairs van Weco zijn altijd prijzig geweest, dit in tegenstelling tot de 'namaak' Pirats.
Maar 25 euro lijkt me wel wat aan de dure kant. Dacht dat ze vroeger bij de Alpeco zo rond de 15-18 euro in de vitrine lagen. (Kan me vergissen....)

bobby prins

Registered User
De echte corsairs van Weco zijn altijd prijzig geweest, dit in tegenstelling tot de 'namaak' Pirats.
Maar 25 euro lijkt me wel wat aan de dure kant. Dacht dat ze vroeger bij de Alpeco zo rond de 15-18 euro in de vitrine lagen. (Kan me vergissen....)

ja de nep pirat lag er naast en die kwam op 5euro.
Is dat dan zo'n groot verschil van knal?
Prijs verschil was groot vond ik.
15-18euro dan waren ze zeker aan de dure kant!(con)

appiehappie

Registered User
De flits van de corsairs was feller en de knal ook intenser. Bovendien betreft het hier Duitse kwaliteit: geen Chinees spul (waarmee niet gezegd is dat Chinees spul niet deugt).

En ja, Duitsland is geen lage-lonen land......

Bovendien doen Corsairs het áltijd. Over de prijs: ik kan me vergissen, ik heb ze al jaren niet meer gekocht. En dan let ik ook niet op de prijskaartjes. Heb nog wel ergens een prijsje liggen in Belgische Franken....dus, da's alweer een tijdje terug.

RefleX

Registered User
Nee, langs de Grens van Duitsland en Nederland zul je ze veel tegenkomen voor de prijs van ongeveer €10,- dit kan oplogen tot 15.

Het voordeel van de Weco Corsair is dat hij 't altijd doet, ik heb nu al iets van 20 pakjes totaal er doorheen geschoten inclusief vorig jaar, en nooit 1 die weigerde. Dus top kwaliteit.

- RefleX

Bovenaan