Bex Widowmakers

zink901

Registered User
Ik ben niet onder de indruk van deze strijkers, de kwaliteit is echt om te huilen. Het grootste deel knalt als een rotje. De prijs varieert van 75 ct tot 4 euro per pakje.

bartknal

Registered User
zink901 zei:
Ik ben niet onder de indruk van deze strijkers, de kwaliteit is echt om te huilen. Het grootste deel knalt als een rotje. De prijs varieert van 75 ct tot 4 euro per pakje.

heb ze ook eens gehad had ze bij knalgoed gekocht en ze waren echtte tegenvallers de knal was echt als wanneer je fietsband ontploft!!!

THE SHARE-MAN

Registered User
de knal varieeerd van rotje tot niveau van pirat special

het is maar een vreemd soort stukkie vuurwerk, zal ook wel met de ouderdom te maken hebbe.

ja de prijs varieert van 1 euro tot 5 euro

PimFortuyn

Registered User
widowbex.jpg

ik heb ze dit jaar en vind ze niet slecht....er zitten er idd bij die niet veel verder komen dan de knal van een rotje maar over het algemeen zijn ze zo hard als een pirat special.

Viber

Registered User
Ja ik bedoel dan, een strijkkop en een lontje en als ik dan ook nog hoor van anderen hoe hard die gaat denk ik een beetje aan die strijkers met strijkkop en lont |:(

Viber

Registered User
neej precies :p maar als ik het zo hoor van iedereen dan is het ook niet zo super denk ik, of we hebben het niet over hetzelfde stuk vuurwerk

hammer time

Registered User
is wel leuk om een keer gehad te hebben maar neem nooit meer. wel leuk dat het een strijk kop en lontje heeft maar voor knal kan je laten liggen !

bartknal

Registered User
tzijn in 1 woord prutsdingen!had deze vorig jaar ook en de knal was te vergelijken met een rotje zoals jullie noemen!heb nu voor het eerst pirat specials en widowmaker spec. en gaan stukken harder dan deze!!:w

Cornel

Registered User
Oke ze gaan niet super hard, maar die vna mij gingen zeker wel harder dan rotje. Ik zou zeggen tussen rond de normale widowmaker. En misschien lag het aan mijn partij ofzo maar ik had niet dat de ene heel zacht flopte en de andere hard ging bij mij gingen ze allemaal goed;)

Bovenaan