besteld en betaald lijstje van Dennis1973

dennis1973

Registered User
zeer mooie lijst, leuke projecten in gedachte ??

Doe altijd een groot fluit project ... Word ieder jaar groter ...
En dit jaar karton silver salute en een karton space shooters en een karton wodka bleu doorlonten met elkaar .
En voor de rest zie ik het altijd op De dag zelf ;-) word in ieder geval veeel doorgelont

Grtz Dennis

Moontan

Moderator
Medewerker
Hele mooie lijst Dennis. Ik denk dat van het totaalbedrag aardig wat korting af kan als je goed shopt!!

dennis1973

Registered User
Hele mooie lijst Dennis. Ik denk dat van het totaalbedrag aardig wat korting af kan als je goed shopt!!

Klopt helemaal Moontan ..... januari in olen geshopt ;-) en de rest in lopik bij goedkopervuurwerk besteld :-D denk ong tussen de 40% en de 50 % korting op het totaal bedrag .....

Grtz Dennis

Booomy

Registered User
Wanneer ga je het halen in Lopik Dennis. Misschien zien we elkaar dan nog wel. Super dikke lijst zeg pff. Komt er beeld materiaal??

dennis1973

Registered User
Wanneer ga je het halen in Lopik Dennis. Misschien zien we elkaar dan nog wel. Super dikke lijst zeg pff. Komt er beeld materiaal??

Ga het de 28e ophalen tusen 20 en 21 uur ;-) en gelukkig konden we al vanaf mei bestellen anders was het het lijstje een stuk kleiner hahaha zal vrouwlief over halen om de leukere projecten te filmen ......

Shenanigan

Registered User
Man man, wat een gigalijst. Steek je alles zelf aan of heb je hulp nodig ;-) ?

Ik zie trouwens de Delicious Thunder twee keer in je lijst staan, 1x voor 25 euro en 1x voor 29,95. Waarom is dat?

dennis1973

Registered User
Uhm geen idee waarom delicious thunder er 2 x instaat ... Enne hulp heb ik niet echt nodig hoor hahaha de dag begint om 10 uur en we kunnen doorgaan tot uur of 2 ;-) maar dan is het alwel op lijkt me hahahaha word flink doorlonten !!

Bovenaan