Beste single shot?

Blakestone

Registered User
Ik had meerdere soorten over van een aantal jaren terug, waaronder Monsters, Dragon thunders en choet shock deze heb ik afgelopen jaarwisseling niet allemaal afgestoken, maar ik had voor oud en nieuw twee soorten erbij de Binkies en de Thunderking 2.0.
De Monsters, Binkies en Thunderking 2.0 had ik wel afgestoken en vergeleken, ik hoor heel vaak dat de Binkies kwa knal de beste singleshots van Nederland zijn maar dat heb ik anders ervaren.
De Monsters en Binkies hadden een vrij schelle knal, waarvan de Monsters net iets harder ging.
Maar de nieuwe Thunderking 2.0 knalde de twee boven genoemde er zeker uit, de knal was stukken doffer.
Iedereen ervaart de knal natuurlijk anders, maar ik ga die Binkies niet missen, de Thunderking 2.0 komt er voor mij zeker weer bij.

thunderking96

Registered User
ik mis nog 1 in je lijstje... namelijk de Aftershock. dit jaar sterk verbeterd qua knal, maar een minder boeket helaas. 6 stuks voor 2eu lekker goedkoop dus.
ik heb er flink wat ingeslagen en er waaiers van 1x5, 1x7 en 4x5 van gemaakt. dit zag er goed uit. ik heb er ook filmpjes van gemaakt.

in de waaier van 1x5 zitten ook knock outs verwerkt. deze deden het echter slecht. ze schoten de lucht in, en de bombette ontplofte pas wanneer deze weer op de grond was teruggekeerd... ook een leuk effect ;)
kijk mijn filmpje. er zitten een paar korte stukjes in met slechte kwaliteit, maar desondanks een paar mooie projectjes.

http://youtu.be/vJ_53eCRdZw

Galaxis

Registered User

Choet single shot
Thunder smoke single shot
Black thunder single shot
Sick six single shot
Stoere knaller
Detonator
Asian thunder , detonator , binkie

ThunderBall

Registered User
Hij staat niet op TS zijn lijst maar de Thunder Shock van Cafferata vuurwerk vind ik echt de beste budget single shot voor knal.:hehe!: (beste binkie vervanger)

2325_Cafferata_Overig_Thunder_shock_2011_groot.gif

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/cafferata-vuurwerk/35148-thunder-shock.html

Bovenaan