Beste Pijlen

Red Lantern

Registered User
Goedendag vrienden van het vuurwerk,

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie de beste (professionele) pijlen vinden.
Geef niet alleen de naam, maar beargumenteer ook waarom je het vind.
Zelf vind ik de mortierpijlen van Bonbridge verkrijgbaar bij Alpeco erg goed, mooi groot boeket en allemaal verschillende uitwerkingen.
Daarom is dit mijn persoonlijke nummer 1!

Gegroet,

Jens :w

Laatst bewerkt:

super-vlinder

Registered User
Ik ben gewoon fan van alle zink pijlen.

gaan lekker omhoog en hebben mooie volle effecten , ook vond lunig zeer mooi alleen vond ik ze toch een beetje tegenvallen qua groote van het effect

ook is zink via de illegale wegen goed verkrijgbaar , dus als je ze aangeboden krijgt voor een niet al te hoge en belachelijke prijs neem ze!

van nieuwjaar heb ik ook nog een plaatje , alleen ik kan het nergens uploaden , weet iemand nog een goede?

Groetjes

Super vlinder

PeterVuurwerk

Registered User
ik ben ook een grote fan van de zink pijlen. denk aan de 915 en natuurlijk de lawinepijlen.
prijs ligt op een redelijk niveau al zeg k het zelf. 915 met de blinkers blijven goed lang hangen en geven veel licht af.
dus zeker aanraders als je er aan kan komen. (alleen onder de toonbank verkrijgbaar)

hier verschillende zink pijlen (alle pijlen beginnen overigens met 9xx en shells van zink 6xx)

zink 901 en 902
album_picm.php

zink 920
album_picm.php

zink918
album_picm.php

zink 916
album_picm.php

Wizz

Registered User
weco kugelrakete waren erg goed!
verder was zink ook kwalitatief erg goed, alleen de 930 viel me wat tegen qua vorm en duur van het effect.

zink901

Registered User
De zink 905 is overigens wel te krijgen in België, bij Dolfijn (tenminste tot een paar maanden geleden wel).

Cakey

Registered User
zink901 zei:
De zink 905 is overigens wel te krijgen in België, bij Dolfijn (tenminste tot een paar maanden geleden wel).

Deze 905 pijlen blijken ook schaars te worden (ook bij knalgoed), dus je hebt geluk als je ze nog kan krijgen...

Verder vind ik de mortierpijlen van Bonbridge ook erg vet (vanaf de filmpjes gezien), ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar de filmpjes zijn super!

Schwede

Registered User
Hallo :w

Inderdaad, de Zink-Pjilen hebben een goede Kwaliteit. Meen Favorieten zijn de 917er en 913er. De zijn wel top. :D

Groetjes

Roytje_Rotje

Registered User
Ik heb ze nooit in het echt gezien, maar op de filmpjes te zien waren die Lunig pijlen ook wel erg gaaf, echt de mooiste pijl eigenlijk die ik ooit in een filmpje gezien heb, maar daar schijnt helemaal niet meer aan te komen te zijn :'(

P

poziloc

Guest
piccie van de lunig champion serie
derde pijl van links :9

xxx11.jpg

Devestator_001

Registered User
Ik vond deze wel tof...

Lion.jpg

Lion pakket van Scaandinavian. 9 pijlen voor 43 euro. 4 Van 75 gram, 3 van 65 gram en 2 van 45 gram. echt hele mooie pijle, gaan mooi omhoog, leuke knal en een heel mooi, groot en helder effect. Zeker een aanrader.

:w

jetztgehtslos

Registered
ariane 250 zullen ongetwijfeld zeer gaaf zijn, maar die heb ik zelf niet gezeik dus die tel ik niet mee.

heb wel de weco ass 2 gezien, zaten ook zeer mooie pijlen bij, vond alleen de super helios een beetje tegenvallend, die leek namelijk niet helemaal op de pijl van het beruchte filmpje

weco high life ook zeer mooie consumentenpijlen
zink 905 ook leuke pijlen, met namen de witte dop, ben naam kwijt van de pijl, was mooi

Schwede

Registered User
700 gram..... :p lecker, dat is ja ca. dat 40-voudige meer, wat bij ons zo en Duitsland en de pijlen is.

:w

Feuerwerk

Registered User
In zwitserland zijn de lünig pijlen op een aantal plaatsen wel nog verkrijgbaar, als je er op 1 augustus bent (nationale feestdag) kun je ze uitproberen..

Ze kosten tussen de 25 en 35 euro per pijl.

Bovenaan