Beste fluitblok

n@@b

Registered User
Hey, er zijn tegenwoordig zoveel merken die een fluitblok hebben, maar ik vraag me alleen af welk het beste is. Snelheid, effect etc.
alvast bedankt!

Rubinho93

Registered User
uhm.. je kan hier even rondkijken en misschen wat filmpjes bekijken. De snelste is volgens mij wel de Colonnade 1040 van Breeschoten, maar de hardste is volgens mij de Star Fighters van Wolff, dat vind ik zelf de beste.

En o ja, je naam is best wel van toepassing..

KoenL

Registered User
Qua effect en intensiteit zou ik voor de Sky Screamers gaan van de Skyline Collectie. De crew van FPM heeft hem ook gehad, de film daarvan staat hier.

P

poziloc

Guest
Van de fluitblokken die ik ken, is toch wel de Sky Screamers van Beko de topper!!
Ergens heel ver daar achteraan komen de andere fluitblokken.

Leon2008

Registered User
De prijs per stuk is €60. Persoonlijk vind ik het niet nodig om er twee van te schieten. Daar komt dan ook nog bij dat je er dan €120 voor aan de kant moet leggen. Dat is denk ik weer teveel van het goede.

Maak je nou een geintje of snapte je mijn post niet ? :smile1:

Met x2 bedoel ik dat ik het daar helemaal mee eens ben.

remio

Registered User
inderdaad de allermooiste! eentje links en eentje rechts op het veld en de show kan niet meer stuk haha:laugh:

AWG

Registered User
crocodile, van schuurmans.

zilverstaarten,rode staarten en groene staarten met zilverknetter.

me likes a lot:bigsmile:

shinji

Moderator
Medewerker
Eagle Flight van Dynasty, Fast Silver Whistling van Showtime en Hypnotized van Zena zijn ook toppers

shinji

Moderator
Medewerker
Tja, Falcon is de Sky Screamers, veruit de beste in z'n soort. Net wat je zegt Remio, hij komt boven alles uit. Tis gewoon een musthave voor alle liefhebbers.

Tony

Administrator
Medewerker
Eagle Flight van Dynasty, Fast Silver Whistling van Showtime en Hypnotized van Zena zijn ook toppers

Tja, Falcon is de Sky Screamers, veruit de beste in z'n soort. Net wat je zegt Remio, hij komt boven alles uit. Tis gewoon een musthave voor alle liefhebbers.

Dit zijn voor mij ook de beste.
De Ghost Song van Zena is ook niet verkeerd maar als je van sterke en zware fluiters houd dan moet je gewoon de Sky Screamers hebben.

Bovenaan