Best Fireworks Rockets 2010..part 1 and 2

Dreek

Registered User
Hier zitten ook echt bizarre pijltjes tussen:tounge:
Zou me niet verbazen als ze van dezelfde man komen.

EDIT; Zijn volgens mij zelfs precies dezelfde pijlen, alleen uit 2009, zitten een paar andere tussen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Vooral die Maltees achterig dingen..Baraq pijlen noem ik ze maar. Daar moet een partij tijd in zitten..
De knallers gaan perfect in een rondje en bij 1 pijl komen ze tegen de klok in ook nog eens een keer terug.

WAANZINNIG!
Jammer dat de filmer bij elke pijl vergeet dat er nog een bottomshot komt. Jammer, dat ie hem maae 30 keer mist haha

tronetti

Registered User
Waanzinnig mooie dingen maken ze daar. Wat ze in Malta en in Italië met shells doen,
dat doen de Amerikanen met pijlen.
'Baraq pijlen' is inderdaad wel een passende benaming. Zo heb je naast PGI ook nog een
vereniging die zich 'The Skypainters' noemen.
Die jongens maken ook bijzondere producten, o.a. rockets, shells, girondola's enz.
Je kunt al hun knutselstukjes zien op theskypainters.com.

Als liefhebber zou je bijna in staat zijn om naar een ander land te verhuizen!!!!

Z@P

Registered User
Heel gaaf om te zien, ik vind die spiraal raketten het mooist.
Volgende keer wel iemand anders laten filmen.

magnolia

Registered User
tja het is in 1 wordt geweldig wat ik net gezien heb .
ik kreeg bij het filmpje van de begin post die rare jaarlijkse neiging om niet 1 maar meerdere pijlen aan te steken . :angel:
ben ik hier nou de enigste in ?

Tony

Administrator
Medewerker
Fantastische films weer.

In de 2de film de 2de pijl. Dark saluuts...Die zijn pas echt dark. Erg gaaf. Hoe eng moet het zijn om op straat te staan, je hoort de knallen boven je maar je ziet ze niet. OE OE OE!

Wolff_freak7

Registered User
Tnks voor de video, displayfireworks1 heeft echt hele goed video's.
ik volg het nu al een tijdje en kijk er elke dag een paar.
prachtig om dit alles te zien!!!

shadow13

Registered User
Kort door de bocht zou je kunnen zeggen:het zijn shells op een stokje. Daarmee zou je echter de makers van dit soort juweeltjes ernstig tekort doen.Er zitten weer ware kunststukjes bij.Bedankt voor het delen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Pfffff wat een juweeltjes weer zeg! Die spiraal pijlen die 3x gaat WTF!! hahaha. Respect voor de makers dit is echt prachtig.

Richardus

Registered User
wtf..ongelooflijk spul...wat een kennis, handvaardigheid en tijd dat daar in heeft gezeten...Kickuh om dat af te steken zeg! En al even geil om te zien :)

Bovenaan