Beroving en mishandeling na Veenendaalse vuurwerkdeal

Moontan

Moderator
Medewerker
Beroving en mishandeling na Veenendaalse vuurwerkdeal

VEENENDAAL - De politie in Veenendaal zoekt getuigen van een beroving en mishandeling van een 14-jarige jongen. De tiener werd 29 december tussen 21.00 en 22.00 uur door drie jongens toegetakeld aan de Groeneveldselaan

Het slachtoffer had via social media een afspraak gemaakt met een onbekende jongen, omdat hij vuurwerk wilde verkopen. Op de afgesproken locatie gaf de tiener de jongen het vuurwerk. Maar die wilde maar een deel van het bedrag betalen, omdat hij nog meer vuurwerk wilde hebben.

Nadat het slachtoffer nog een pakket vuurwerk had opgehaald, weigerde de dader weer te betalen en beroofde hem dit keer. Niet veel later werd hij nog geslagen door twee andere jongens. De daders zijn nog steeds voortvluchtig.

Iedereen die meer weet over de mishandeling en de beroving wordt gevraagd zich te melden bij de politie.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1431779

Mr_Mascleta

Registered User
Hetzelfde verhaal heeft zich ook hier bijna voor gedaan. Een vriend van me zoon had afgesproken met een jongen om een deal te sluiten a 700eu. Mijn zoon en een vriend gingen mee als back-up ( omdat je het gewoon n iet weet). En ja hoor vlak voor de overdracht, gingen me zoon en zijn vriend op onderzoek uit en stonden er 4 knapen paraat met bivakmutsen en een ( nep) pipa klaar. Dus in het geval de overdracht zou worden gedaan zou Daan worden beroofd.
Dit alles kwam ook tot stand door app verkeer waarbij ze onraad roken.

Bovenaan