Bermuda's

mdebruin1234

Registered User
Die andere vuurwerkwinkel bij alpeco verkoopt die ook bermuda's ?.
Want ik hoorde van iemand dat je ze daar ook kunt kopen..

Laatst bewerkt door een moderator:

T&J

Banned
Ik had eerst 1 van de 2 op mijn foto staan.

Dat was de BLACK BOY, die een mooie knal heeft.

Laatst bewerkt:

deniz13

Registered User
Black Bermuda's zijn bijna even hard als een nitraat.
Het verschil is bijna niet te merken, maar in de prijs wel (nitraat (20) = 11) (black bermuda(20) = 6,50).

bobii

Registered User
Dit jaar heb ik waarschijnlijk voor het eerst black bermuda's. Mijn verwachtingen zijn wel hoog als ik dit forum lees dus we zullen zien wat ik er van vind

bobii

Registered User
net ff black boy afgestoken en komt aardig harde knal uit voor zoon klein ding!! lekker vel en komt redelijk veel rook vanaf.. leuke dingen!!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik laat kei harde vette scheten veel harder dan die van poziloc hehehe

kap nou eens met die vergelijkingen!! word zo vervelend

zendow

Registered User
goeie dag,

ik heb net van mn vriend gehoord dat hij een soort black bermuda heeft maar er staat Super Bang op, ik neem aan dat dit een nieuwe soort is onder de Black Bermuda's?

Wizz

Registered User
Z-23-Super-Bang640.jpg

Zijn de bermuda's van Original.

FireFreak_R

Registered User
Die super bang knallen echt heel erg zacht. Een vriend van me had ze dit jaar gratis gekregen bij zijn black boy's.

Zelf had ik 100 black bermuda's gekocht en ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind de meeste toch echt gewoon net zo hard als een TT. Ik vind ze echt voor de prijs heel goed en ik ga ze ook zeker weten volgend jaar weer halen.

saind

Registered User
Ik vind het toch raar dat die superbangs zo zacht gaan, kruitinhoud is practisch hetzelfde, bouw ook, enige dat ik kan bedenken is dat het echt Baggerkruit is.
(Wat overigens ook raar is, original heeft meestal wel aardige kwaliteit)

Bovenaan