Bereikbaarheid Pyroshopping

Afroman

Registered User
Beste mensen,

Overmorgen richting Fallas, mijn eerste keer, ik zal aanwezig zijn vanaf 15 maart t/m 21. Ik vroeg me af hoe de bereikbaarheid vanaf mijn hotel dat bevestigd is omstreeks Plaça de l'Ajuntament (centraal valencia) Ik zou graag per taxi naar een pyroshopping gaan, maar is dat te doen? En zijn er nog enige bijzonderheden kwa openingstijden? Zou het graag van een ervaren persoon willen horen. P.s Ik kan al die donderdag inkopen doen, want het weekend zal wel extra druk zijn?

Vriendelijke Groet.

PyroPlop32

Registered User
Het is met de taxi wel te doen maar er zijn heel veel straten afgezet ivm de poppen en je kan ook nog weleens wat optochten tegenkomen etc.

je kunt ook gewoon gaan lopen, dan zie je ook nog eens wat, ik denk dat je er met +/- 15 a 20 minuutjes wel bent in Calle Cadiz.
En ze helpen je daar vrij snel, ook in het weekend.

Afroman

Registered User
Ik raad je aan om gewoon lopend naar de pyroshopping te gaan.
Taxi's zijn zeker de laatste dagen van Fallas geen optie omdat het erg druk op straat is tussen 12u en 15u.

Gewoon even dit kaartje uitprinten en je komt er wel.

http://maps.google.nl/maps?q=Calle+...lencia,+Comunidad+Valenciana,+Spanje&t=h&z=16

Verder zijn er genoeg nederlanders die je vast de weg wel willen wijzen die kant uit.

Top heren, jullie hebben gelijk, taxi gaat niet echt een optie worden. Ik zit zelf in Hotel Sh Inglés, vroeg me af of er nog ergens een meeting is, zou graag met een paar landgenoten een san miguel willen drinken haha. Pieter ben jij nog aanwezig dit jaar? Om btw niet van onderwerp te veranderen, weten iemand nog bijzonderheden en de openingstijden van Pyroshopping, want de spanjaarden houden nogal van siesta's haha

Dennis010

Registered User
zelf iets opzoeken kan ook geen kwaad natuurlijk...

http://www.google.nl/ "openingstijden pyroshopping valencia"

En hoepla: in de derde link van boven zie je de tijden al staan. Open je de link kom je weer op FPM terecht bij post nummer 227 van the cigarman. Hier staan alle gegevens van beide winkels aangegeven.

DJ-ArSoN

Registered User
Precies wat iedereen al zegt, lekker een wandelingetje richting calle Cadiz of Sueca maken. Daar zitten 2 El Fallero's en een Pyroshopping vlak bij elkaar. En zo links en rechts tref je ook nog wel eens een kiosk of klein winkeltje dat ook nog wat klein zut verkoopt.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En van een stukkie wandelen krijg je ook niks.
Je proeft er ook nog wat van de sfeer van Fallas.
En als je moe bent, stop je gewoon op een terras en bestel een ceverca of een koppie koffie.

Maar ik denk dat het allemaal achteraf wel gelukt is.
Fijne terugreis.

Bovenaan