Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat klopt inderdaad. Ik heb er in het verleden ook een video van gezien (welke ik helaas niet meer terug kon vinden), maar ik vond nog wel de volgende video, waar vanaf ongeveer 3:30 je wat beelden krijgt van het pneumatische lanceersysteem.
Zeker voor als je met grote regelmaat een vaste show moet bouwen, is dit systeem ideaal. Geen buizen die je schoon/leeg moet maken. Ander voordeel is de gelijkmatige lift die je kan genereren. Laatste bijkomend voordeel: geen ontstekers monteren, maar gewoon een kwestie van de juiste shells in de juiste buizen en je bent klaar.
Weet niet in welke parken ze dit systeem allemaal gebruiken, maar wel in de parken in de VS in ieder geval, voor de vaste wekelijkse/dagelijkse shows.
Zal kijken of ik die andere (betere) video nog kan vinden.
Bijkomend (of juist een hoofddoel) voordeel was meen ik ook, dat er minder verbrandingsproducten bij kwamen kijken.
Ofwel 1) minder uitstoot, 2) minder rookvorming in/om het park
Bijkomend (of juist een hoofddoel) voordeel was meen ik ook, dat er minder verbrandingsproducten bij kwamen kijken.
Ofwel 1) minder uitstoot, 2) minder rookvorming in/om het park