Weer zo'n typisch gevalletje van een foutje in het ambtelijk apparaat.
Wat is hier niet goed aan dan?
Ik doel op het feit dat de betreffende instanties waarschijnlijk weer verzuimd hebben een melding te doen bij de plaatselijke hulpdiensten.
Normaal is de brandweer/politie wel op de hoogte neem ik aan.:hehe!:
Ik doel op het feit dat de betreffende instanties waarschijnlijk weer verzuimd hebben een melding te doen bij de plaatselijke hulpdiensten.
Normaal is de brandweer/politie wel op de hoogte neem ik aan.:hehe!:
Je kan jezelf afvragen in hoeverre je de hulpdiensten (of te wel de instanties) dit kwalijk moet nemen. Iemand belt met 112 en zegt dat hij rook ziet op een bedrijventerrein. Dat daar een vuurwerkshow staat gepland, wil niet zeggen dat alle rook in die omgeving daarvan afkomstig is. Zo'n melding wordt serieus genomen, en dat is maar goed ook, want wat als er wel brand was geweest in een naastgelegen bedrijf?
Ik denk eerder dat je die bellende burger een verwijt kan maken, als hij die doppen uit zijn oren had gehaald had hij vuurwerk gehoord en had hij op zijn minst even kunnen kijken waar de rook mogelijk vandaan kwam.
Toch wisten de instanties er blijkbaar niets van anders hoefden de vergunningen niet getoond te worden! Toch?
Anders hadden ze het wel geweten. Oh, jee. Het is geen brand maar die vuurwerkshow die hier zou plaats vinden.