BEDANKT !

deamonchild

Registered User
Beste Blupfis, Tony, DanielFPM, F16, Firewire, Kobajo, Pyro-rola, RoYvette, smilli, stef, stefantvs, vincer, elmo ,mickeyzegtboem, Moontan, vonk, ~Dim~, heartworm ,Vinnie, Kobajo, Titan, Son-T!!!!

Het is bijna 2013, en het boek van 2012 mag bijna dicht en de kast van de herinneringen in.

Een mooi jaar voor mij als persoon ( ik had op 2 Januari weer een baan ) en een mooi jaar op de site van Freakpyromaniacs.

De inspanning die dagelijks word geleverd door zoveel mensen om dit hele rad van vuurwerk passie en traditie rond te laten gaan is INMENS en ONGELOVELIJK !!

Ik wil eigenlijk mijn dank uitspreken in dit topic.
Mijn dank naar de mensen die dit allemaal mogelijk maken, de mensen die bloed zweet en tranen ( van geluk )aan dit orgaan spenderen, de mensen die naar het buitenland reizen voor het mooiste beeldmateriaal online van de mooiste locaties in de wereld waar vuurwerk is te zien. Natuurlijk ook voor zichzelf want tsja passie is passie MAAR het word wel gedeeld met ons.

Nadat ik vandaag na 1.5 uur rijden in Leusden een paar uur heb staan praten met de Crew van Intertoys-Kiers en daarbij van Mickeyzegtboem en Michel hoorde hoeveel werk er allemaal zit in bepaalde dingen kon ik dit bericht niet laten.

HEREN VAN FPM !! JA JULLIE !!! Mijn oprechte dank voor een geweldig jaar of eigenlijk 11 jaar ( waarvan ik er 9 hier was ) Jullie krijgen van mij de DIEPSTE buiging die ik kan maken mijn dank en mijn respect !!

Stop ajb nooit met wat jullie doen jullie geven zoveel mensen zoveel moois.

Michael Zwart,
Assendelft.

mickeyzegtboem

Registered User
Wow Michael, ik denk dat dit gebaar door alle jongens heel erg op prijs word gesteld.
Tenslotte steken we het werk en de moeite ook voor onze eigen kick in de site, maar het blijft altijd fijn om een stuk waardering voor het werk te krijgen!
En uiteraard ook jij bedankt voor het bezoeken van de site, want zonder een bult members zouden we ook nergens zijn!

sprinkhaan

Registered User
Mooi gesproken, ik zal naast mijn job de energie niet hebben hebben om zo veel tijd in iets te steken waar soms naar mijn idee te weinig waardering voor word getoond.
Bij deze ook mijn waardering.

Ik heb dit jaar dankzij deze site een verzameling waar ik normaal nooit aan was gekomen zonder de info die ik hier op pik.

RESPECT!

Laatst bewerkt:

Robin84

Registered User
Ik sluit me hier volledig bij aan! Ik geniet van alles wat gebeurt op deze site en de films die de FPM Crew weer maakt. Het zorgt voor een extra dimensie vwb de vuurwerkbeleving. Ik ben daarom sinds 2005 met plezier lid van FPM!

All the best!!

Robin

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Ik heb er zelf aan mogen snuffelen enige tijd geleden en inderdaad een diepe buiging voor alle tijd en energie die men er naast "het gewone leven" in steekt. Hulde!

Tony

Administrator
Medewerker
Beste Blupfis, Tony, DanielFPM, F16, Firewire, Kobajo, Pyro-rola, RoYvette, smilli, stef, stefantvs, vincer, elmo ,mickeyzegtboem, Moontan, vonk, ~Dim~, heartworm ,Vinnie, Kobajo, Titan, Son-T!!!!

Het is bijna 2013, en het boek van 2012 mag bijna dicht en de kast van de herinneringen in.

Een mooi jaar voor mij als persoon ( ik had op 2 Januari weer een baan ) en een mooi jaar op de site van Freakpyromaniacs.

De inspanning die dagelijks word geleverd door zoveel mensen om dit hele rad van vuurwerk passie en traditie rond te laten gaan is INMENS en ONGELOVELIJK !!

Ik wil eigenlijk mijn dank uitspreken in dit topic.
Mijn dank naar de mensen die dit allemaal mogelijk maken, de mensen die bloed zweet en tranen ( van geluk )aan dit orgaan spenderen, de mensen die naar het buitenland reizen voor het mooiste beeldmateriaal online van de mooiste locaties in de wereld waar vuurwerk is te zien. Natuurlijk ook voor zichzelf want tsja passie is passie MAAR het word wel gedeeld met ons.

Nadat ik vandaag na 1.5 uur rijden in Leusden een paar uur heb staan praten met de Crew van Intertoys-Kiers en daarbij van Mickeyzegtboem en Michel hoorde hoeveel werk er allemaal zit in bepaalde dingen kon ik dit bericht niet laten.

HEREN VAN FPM !! JA JULLIE !!! Mijn oprechte dank voor een geweldig jaar of eigenlijk 11 jaar ( waarvan ik er 9 hier was ) Jullie krijgen van mij de DIEPSTE buiging die ik kan maken mijn dank en mijn respect !!

Stop ajb nooit met wat jullie doen jullie geven zoveel mensen zoveel moois.

Michael Zwart,
Assendelft.

Dikke Thanks Kerel!

rinsje007

Registered User
Inderdaad, goed verwoord
Ik kwam hier voor het eerst als jongen van 11-12 ( ben nu net 16 )
Heb in die tijd erg veel bijgeleerd over vuurwerk en wat goed en niet goed is.
Ik ben anders over vuurwerk gaan denken en spreek nu ook anderen aan als ik zie dat ze iets doen waardoor ze het uiteindelijk alleen maar voor zichzelf verpesten.
Dus mannen bedankt voor jullie inzet!
En ik hoop nog vele jaren hier het fora af te kunnen struinen

Bram150

Registered User
Ik zit nu pas 2 maanden op dit forum, maar ik heb heel veel geleerd over vuurwerk. Het is ook heel gezellig en iedereen helpt elkaar.
Allemaal bedankt en natuurlijk ook een fijn 2013!

Bovenaan