Bassiefirework's oud en nieuw

Bassiefireworks

Registered User
Buurtassortiment xxl doorgelont
2x Space intruders Buurtassortiment
Wave Willow
Secret salute
Thunder salute
Secret salute
Thunder salute
Tears of beauty
Power zone buurtassortiment
Tail pot buurtassortiment
Silver salute die iets te snel ging:p
Secret salute in de avond
Hoogmoed 2x
Space Flyer
Royal bonsai+fire emblem
Rocking Fire
Event cake no.2
Silver salute
Multi color coco buurtassortiment
Color tail buurtassortiment
Singleshot vergelijking
Hoogmoed
Heavy legend 16
Heavy legend 16
Heavy legend 25
Heavy legend 36
Heavy legend 49
Flash banger
Panoramic palms

Tony

Administrator
Medewerker
Fantastisch al die films!
Een dikke thanks voor iedereen die dit met ons deelt!

Bassiefireworks

Registered User
Fantastisch al die films!
Een dikke thanks voor iedereen die dit met ons deelt!

No thanks Tony, hier doe je het voor! Bedankt voor je reactie. Al die films van de demo's zijn wel leuk en aardig, maar ik vind dat je pas echt een beeld van een product krijgt wanneer je films ziet die in de straat opgenomen zijn. Op demo's sta je toch op een flinke afstand en lijken de effecten veel kleiner dan ze werkelijk zijn.

Booomy

Registered User
No thanks Tony, hier doe je het voor! Bedankt voor je reactie. Al die films van de demo's zijn wel leuk en aardig, maar ik vind dat je pas echt een beeld van een product krijgt wanneer je films ziet die in de straat opgenomen zijn. Op demo's sta je toch op een flinke afstand en lijken de effecten veel kleiner dan ze werkelijk zijn.

100% mee eens. Straat beleving is totaal anders dan de demo's. Thnx voor de films!!!

Bassiefireworks

Registered User
Die Heavy Legend cakes zien er erg goed uit zeg. Welke was je persoonlijke favoriet??

Mijn favoriet was absoluut de Heavy legend 16, gezien de prijs/kwaliteit verhouding en de grootte van de effecten. De salutes waren echt heel hard bij deze. De 36shots variant vond ik duidelijk de minste van allemaal.

Bassiefireworks

Registered User

Het was een erg lekkere rol, helaas was er al snel vonkoverslag maar daar werd de rol wel beter van! Voor de 30 euro die ik er voor betaald heb was het echt een top rol! Ik had nog nooit een 100.000 klapper gehad en ik was gewoon tevreden over dit ding!

DioR

Registered User
Ze zeiden bij Rubro zelf dat dit een top rol was. Dus ik ben heeeeel erg benieuwd.

Filmpje is zeer goed te noemen. Maar vind de rol eigenlijk tegenvallen. Het knettert/plopt een beetje. Jammer om te zien dat er een hoop grote stukken wegschieten.

Bovenaan