Barendrechtse politie volgt vuurwerkcursus

Moontan

Moderator
Medewerker
Barendrechtse politie volgt vuurwerkcursus

Vandaag hebben agenten van de Barendrechtse politie een vuurwerkcursus gevolgd. Elk jaar worden hier de laatste ontwikkelingen en veranderingen op het gebied van vuurwerk besproken. Ook komen de gevaren van illegaal vuurwerk aan de orde. De gevolgen kunnen fataal zijn. Vroeger moest iemand naar België voor illegaal vuurwerk, maar tegenwoordig kun je het ook makkelijk bestellen via internet bij bijvoorbeeld handelaren in Polen. De politie maak zich hier zorgen over, want dit illegale vuurwerk is veel gevaarlijker dan gewoon consumenten vuurwerk. Voor vragen of tips van opslagplaatsen voor vuurwerk kunt u contact met de politie opnemen. Dit kan uiteraard ook anoniem.

Anoniem: 0800-7000

http://barendrechtsdagblad.nl/barendrechtse-politie-volgt-vuurwerkcursus/

Zaliotuur

Registered User
Een cursus is wel op zijn plaats. Ik ben erg benieuwd of het cursusmateriaal ergens te zien is, ben wel benieuwd wat er bv over Cat1 gezegd wordt.

Moontan

Moderator
Medewerker
Een cursus is wel op zijn plaats. Ik ben erg benieuwd of het cursusmateriaal ergens te zien is, ben wel benieuwd wat er bv over Cat1 gezegd wordt.

Vind ik een hele goeie opmerking van je. Want volgens mij is er nog een heleboel werk te verrichten v.w.b. het kennisniveau Cat1. vuurwerk

GMP82

Zilveren Member
Zeker goede zaak dit, afhankelijk van de inhoud en het niveau van de cursus!
Het geeft in ieder geval aan, dat men min of meer op de hoogte is dat het kennisniveau beter kan/moet.

Bovenaan