Bandit

FPM ProductBOT

Registered User
1688_Wolff_Dynasty_Professional_Bandit_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Bandit[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1688[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 49,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]30[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

jetztgehtslos

Registered
Dit is Wolff,s duurste nieuwkomer voor dit jaar!!

Goed dat je het zegt. Ik zag al wat budgetcakes voorbij komen her en der. Fijn om te weten dat groter, duurder, lijper door Wolff niet direct gehanteerd wordt. Dit principe stemt mij vrolijk. Nu de kwaliteit afwachten van de nieuwkomers. Mijn interesse is gewekt.

Dank voor deze opmerking, Fred.

shinji

Moderator
Medewerker
Het idee van vallende blinksterren vind ik geweldig, maar ik heb het idee dat de Chineesjes nog moeten oefenen om dat goed in een consumentenblok te krijgen. Trouwens, vind de visjes ook slecht uitgevoerd. Kortom, terug naar de fabriek en niet (ver)kopen.

elgielo

Registered User
hahaha fail :tounge:
Wat een geld voor zon belachelijk slecht blokje!
Ik hoop niet dat dit voor problemen gaat zorgen tussen verkopers en klanten die 1 januari het leeggeschoten blokje door de ramen komen gooien uit woede!
Niet kopen dus

PyroGuy

Registered User
Echt fail. En dat komt niet door de effecten, maar door de slappe uitwerking... Ik was al niet super laaiend over de nieuwe producten, maar hier slaat Wolff écht hélemaal de plank mis. Dit snap ik echt niet.

olaf81

Registered User
Wat een belachelijke prijs..Wolff was mijn favoriet de afgelopen jaren maar als ik zie waar ze nu mee bezig zijn:(

Tony

Administrator
Medewerker
IK vraag me af of dit wel het juiste blokje is als ik naar de prijs kijk.
Wolff kennende zouden ze dit nooit als adviesprijs geven bij een blokje als deze.

Ik ga het eens navragen.

PyroGuy

Registered User
Prachtige zilveren mijnen worden snel afgewisseld door schitterende witte lichtsporen (horsetail) en wegzwemmende visjes!
Als k naar de omschrijving kijk zou het toch echt moeten kloppen Tony. Alleen ligt het aan mij of ontbreken de mines?

Tony

Administrator
Medewerker
De mine zie je in het eerste schot.
Het probleem is dat wanneer ik er alles op wilt hebben dat ik dan op minimaal 50 meter moet gaan staan en dan vind niemand de cakes meer leuk omdat de boeketten zo klein zijn. Dus ik kies er voor om op rond de 30 meter te gaan staan zodat je meer het gevoel krijgt hoe de cake daadwerkelijk in de straat presteert al weet ik zelf ook wel dat de afstand op maximaal 10 meter ligt betreft het afsteken en kijken.

Mystifying Sage

Registered User
huh? Die prijs klopt ook?

Kan me niet voorstellen dat deze slappe hap op de schappen komt te liggen in december...
Als dit het inderdaad is mag er iemand die hier verantwoordelijk voor is van Wolff zich ergens in een hoekje gaan zitten schamen, zou er nog geen 5 euro voor over hebben...En dan ga ik alleen maar af op de film...

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Pff Wolff is de weg kwijt vind ik.
Wat een bagger ding zeg, klodder sperma in de lucht als effect en nog te klein ook.
En durf je er 50 euro voor te vragen?

Bovenaan