Bakker Maarssen wint oliebollentest

Moontan

Moderator
Medewerker
Bakker Maarssen wint oliebollentest

De lekkerste oliebollen worden dit jaar gebakken in Maarssen. In de twintigste Nationale Oliebollentest van het AD eindigt bakker Willy Olink op de eerste plaats met een 10. Volgens het smaakpanel van het AD smaken de bollen van Olink prima, natuurlijk zoet en hebben ze een mooie knapperige korst.

Bakker Olink eindigde in de oliebollentest al eens op de tweede plaats. Vorig jaar verkocht hij in de laatste week van het jaar 60.000 oliebollen. Het zou hem niets verbazen als dat er nu 100.000 worden.

De complete uitslag van de test staat morgen in het AD.

http://nos.nl/artikel/455683-bakker-maarssen-wint-oliebollentest.html

Mystifying Sage

Registered User
Al jaren een toppertje... In de zomer staat deze bakker bekend om zijn ijs...

Maar ook dit jaar zullen de bollen in mijn huisje weer van deze bakker afkomstig zijn...

Moontan

Moderator
Medewerker
Maarssen is mij net iets te ver voor alleen oliebollen.
Ik heb een vast adresje on Hilversum waar ik al bollen koop zo lang ik op mijn zelf woon.
En ik haal er meer dan nodig is want je wil in de eerste week van januari toch ook nog een oliebol?

PyroMous

Registered User
Ideale bombinatie: eerst naar de beste vuurwerkwinkel in Maarssen en dan een oliebol halen bij de beste bakker van Nederland!! :hehe!:

Jerph

Registered User
Op de 31ste van december in de garage of buiten onder een afdakje 2 uur staan bakken. Result: Stinkende kleren, haren stinken naar vet en dat ruik je de hele avond nog. (Zelfs na 3 keer wassen). Je hebt geen zin meer in een olibol omdat je er de hele dag al in hebt gezeten.

Ik zeg, kopen kopen kopen. Niet bij de Albert maar bij de plaatselijke bakker :)

wit1704

Registered User
off topic

Ha , ha, volgens mij is de top 10 ,OLIEBOLLEN niet in het AD maar op straat?

Kijk maar weer eens op 31/12, hi hi

Zonder bril op straat op 31/12, OLIE DOM.

ON TOPIC

Zoomiej

Registered User
Bij de intratuin verkopen ze ook wel redelijke oliebollen. Krijgen bijna iedere avond nog een zak van ze (werk bij intratuin namelijk)

Vuurwerk023

Registered User
Maarssen is mij net iets te ver voor alleen oliebollen.
Ik heb een vast adresje on Hilversum waar ik al bollen koop zo lang ik op mijn zelf woon.
En ik haal er meer dan nodig is want je wil in de eerste week van januari toch ook nog een oliebol?

Waar haal jij de oliebollen in Hilversum? Wij halen ze altijd bij het winkelcentrum in Kerkelanden.

Bovenaan