Aztec Temple

FPM ProductBOT

Registered User
DCP4_Schuurmans_Diamond_pijlen_Aztec_temple_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Aztec Temple[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Schuurmans[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diamond Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]DCP4[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 19,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]138 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]9 pijlen in een showzak.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Cypz

Registered User
Iemand enige ervaring met deze pijlen of weet iemand waar het effect uit bestaat? 20 euro voor pijlen is goedkoop maar heb geen zin in flutpijlen :p

donlaulul

Registered User
niet echt een geweldig filmpje maar daar lijken ze wel op volgens mij omdat rocket show 2000 nu aztec temple heet ;)

maar 9 pijlen voor maar 20 euro dat is niet duur kun je je altijd s'avonds mee vermaken zo tussen 6 en 10 daarna wat potten en om 12 uur een leuk showtje :D

KoenL

Registered User
niet echt een geweldig filmpje maar daar lijken ze wel op volgens mij omdat rocket show 2000 nu aztec temple heet ;)

maar 9 pijlen voor maar 20 euro dat is niet duur kun je je altijd s'avonds mee vermaken zo tussen 6 en 10 daarna wat potten en om 12 uur een leuk showtje :D

Ik had het Rocketshow 3000 pakket wat volgens mij aardig te vergelijken is.

Persoonlijk vond ik alleen de crackling pijlen leuk. Een kort maar flink knetterboeket.

De kleur pijlen zijn leuk, maar nog een keer kopen doe ik ze niet.

Bovenaan