AWG's vuurwerk 2013/2014

AWG

Registered User
Tja nu de eerste bestelling de deur uit is voor dit jaar
Kan er weer een topic aangemaakt worden
met dank aan Haokan vuurwerk.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331

tot dusver:
2x bastille
2x monsoon
4x beautifull guilin
2x wonderfull world
2x super nature
3x beautifull burnout
3x colour explosion
2x nitro wave
1x paranoid lunatic
3x powerblock
3x hot shots
3x rio de janeiro
10x miracle
10x emotion
15x colour pearl 48shots
5x surround set
2x invation
2x disco flare
3x royal flush
3x professional style 10
4x rocket boom
21x firegame 20balls 2x
10x screaming devil
2x fountain box
2x happy family
5x junior starters pakket

zullen nog heel wat dingen bij gaan komen, maar het begin is er alvast.:smiling:

Laatst bewerkt:

Vuurwerk023

Registered User
Heb ook eens gekeken op de site en er zitten leuke prijzen bij vooral voor de mensen die meerdere cakes nodig hebben van hetzelfde soort, verder wel een mooi lijstje met 2 mooie cakes

AWG

Registered User
Heb ook eens gekeken op de site en er zitten leuke prijzen bij vooral voor de mensen die meerdere cakes nodig hebben van hetzelfde soort, verder wel een mooi lijstje met 2 mooie cakes

tja ik hoop nog wat waaiertjes te kunnen aanschaffen dit jaar.
de gewone cakes die recht omhoog gaan is ook niks mis mee, maar ik wil eens wat anders proberen voor aankomend o&n
voorlopig eerst maar eens wat sparen ervoor.:smiling:

Vuurwerk023

Registered User
tja ik hoop nog wat waaiertjes te kunnen aanschaffen dit jaar.
de gewone cakes die recht omhoog gaan is ook niks mis mee, maar ik wil eens wat anders proberen voor aankomend o&n
voorlopig eerst maar eens wat sparen ervoor.:smiling:

Sparen helpt wel heb zelf ook een vuurwerkpot en aan het einde van het jaar dan nog een beetje extra bijleggen en het fooi geld kom ik voor mijn leeftijd toch nog wel uit op een leuk bedrag van ongeveer €400,--

AWG

Registered User
dat wordt een leuk waaierfeestje :)

jep die wilde ik beiden al een tijdje hebben.:smiling:

minder middelen voor gehad afgelopen maanden(andere dingen gingen voor).
zag die wonderfull world van 9 naar 7 naar 4 naar 3 gaan(dus dat vond ik nog best spannend :hehe!: )

nu dus 2 stuks ervan.

zit nu op de 8 stuks waaiercakes,
heb nog wel wat waaiercakes op mijn decemberlijstje ..
maargoed wat er mogelijk is dat zie ik tegen die tijd wel weer.

helft van de prijs is zo nice.

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
Ga je ze allemaal in 2voud simultaan schieten? Heb je wel flink wat ruimte nodig..?

ik denk gewoon van elk 1tje dit jaar.
het gaat mij puur om de diverse waaiereffecten, allemaal doorlonten?? tja het spectakel is prachtig maar daar is een consequentie aan:hehe!:

misschien dat ik ervoor kies om de monsoon en de bastille na elkaar te laten gaan met vertraging maarja het per stuk afsteken is voor mij de laatste jaren beter te doen.
heb ook veel spielerei(dus klein vuurwerkspul) zoals kaarsen,rotjes,fonteinen,flitspalen,cracklingballs(diverse projectjes) en diverse grondbloemen(matjes die ik daarvan maak)
maar ook die novelties heb ik een hoop lol mee.
en mijn showtje doe ik per stuk schieten en daarna een hele berg pijlen(schiet er laatste jaren zo,n 100 stuks op oudjaarsnacht).

ik zie nog wel wat ik erbij koop en hoe ik het ga schieten.
kan alleen niet wachten:smiling:
over 2 weken is het 1 september en begint iedereen weer te trillen en te trippen in vuurwerkland.

white thunder

Registered User
Mooi begin van het opbouwen van je collectie :hehe!:.OOk tof om ze af te wisselen met cakes,die recht omhoog schieten,krijg je een leuke afwisseling.

AWG

Registered User
Tja ik wil er een waaierig oud en nieuw van maken dit jaar.
en daarmee bedoel ik dan niet qua echt waaien maar wel kwa waaiers.

Dus ik heb er zo nog wel een stuk of 8(x2) op het oog.
tevens wat klein spul en wat pakketten.
dus ook dat staat nog wel op mijn lijstje.

Cakes die recht omhoog schieten heb ik nu juist patat van, ik wilde wat anders voor dit jaar.
vorig jaar een 3tal waaiers gehad en dat beviel zo goed dat ik besloten heb dat ik het ook dit jaar breder moet zien.
dus of ik koop waaierscakes en/of ik koop goedkope cakes en zet ze in waaierpositie.

Nu wil het geluk dat haokan een enorme berg vuurwerk aan de man brengt voor een schijntje voor wat het normaal kost.
en in die berg zijn/waren zo,n 25 verschillende shotwaaiers en minewaaier cakes te vinden die prachtige dingen doen.
dus die mooiste(naar mijn mening) daarvan heb ik inmiddels aangeschaft, en nu nog een paar spectaculaire versies erbij.

dus zoals het er nu naar uitziet schiet ik een stuk of 10 tot 12 van die waaiers en verlustig me aan de pracht en geweld ervan, en daarna ga ik lekker pijlen schieten en fonteinen, flitsers en bloemen afsteken tot een uur of 2 half 3.:happy:

ThunderBall

Registered User
AWG, lekker he steeds weer wat bestellen wanneer je weer wat geld kwijt kan aan je vuurwerk hobby en nog voor lekkere prijzen ook, ik heb mijn eerste bestelling bij Haokanvuurwerk ook al de deur uit.:hehe!:

Wat betreft je waaiers mis je in mijn ogen de mooiste nog; de F16 uit de Army Collection van Cafferata vuurwerk, 500gr. 36 shots een snel blokje maar apart en hoge kwaliteit en nu voor bijna de helft van wat ie normaal kost, ik heb 'm zelf al besteld misschien moet je 'm nog is bekijken.:lub:

AWG

Registered User
AWG, lekker he steeds weer wat bestellen wanneer je weer wat geld kwijt kan aan je vuurwerk hobby en nog voor lekkere prijzen ook, ik heb mijn eerste bestelling bij Haokanvuurwerk ook al de deur uit.:hehe!:

Wat betreft je waaiers mis je in mijn ogen de mooiste nog; de F16 uit de Army Collection van Cafferata vuurwerk, 500gr. 36 shots een snel blokje maar apart en hoge kwaliteit en nu voor bijna de helft van wat ie normaal kost, ik heb 'm zelf al besteld misschien moet je 'm nog is bekijken.:lub:

stond ook al op mijn wensenlijstje.:hehe!:

white thunder

Registered User
Tja ik wil er een waaierig oud en nieuw van maken dit jaar.
en daarmee bedoel ik dan niet qua echt waaien maar wel kwa waaiers.

Dus ik heb er zo nog wel een stuk of 8(x2) op het oog.
tevens wat klein spul en wat pakketten.
dus ook dat staat nog wel op mijn lijstje.

Cakes die recht omhoog schieten heb ik nu juist patat van, ik wilde wat anders voor dit jaar.
vorig jaar een 3tal waaiers gehad en dat beviel zo goed dat ik besloten heb dat ik het ook dit jaar breder moet zien.
dus of ik koop waaierscakes en/of ik koop goedkope cakes en zet ze in waaierpositie.

Nu wil het geluk dat haokan een enorme berg vuurwerk aan de man brengt voor een schijntje voor wat het normaal kost.
en in die berg zijn/waren zo,n 25 verschillende shotwaaiers en minewaaier cakes te vinden die prachtige dingen doen.
dus die mooiste(naar mijn mening) daarvan heb ik inmiddels aangeschaft, en nu nog een paar spectaculaire versies erbij.

dus zoals het er nu naar uitziet schiet ik een stuk of 10 tot 12 van die waaiers en verlustig me aan de pracht en geweld ervan, en daarna ga ik lekker pijlen schieten en fonteinen, flitsers en bloemen afsteken tot een uur of 2 half 3.:happy:

Je bent in ieder geval lekker op dreef :hehe!:,dus het zal helemaal goed komen bij jou,succes verder met het aanschaffen van je collectie!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Leuk dat je gericht naar waaiers zoekt! Persoonlijk vond ik de waaiercakes van cafferata wel spectaculair alleen betaal je daar ook wel voor.

Bij Lesli hebben we ook een aantal juweeltjes gezien!

Gaat al echt weer kriebelen hè?!

paulus01

Registered User
Gaat echt kriebelen ja....leuk om al die lijstjes en ideeën te zien :)
Blijft erg leuk om dit soort topics te leuken, maakt het wachten er niet makkelijker op :)

AWG

Registered User
2x super nature
2x beautifull burnout
4x rocket boom (pijlen pakket)

erbij:hehe!:

Laatst bewerkt:
Bovenaan