AWG's vuurwerk 2013/2014

passion fruit

Registered User
Echt een indrukwekkend lijstje aan voornamelijk waaiers AWG. Ik ben zelf ook een enorme fan van waaiers maar ze nemen vaak ook een behoorlijke hap uit mijn budget en waardoor ik andere cakes moet laten staan.
Ik denk trouwens wel dat er zoiets bestaat als een waaier-verslaving binnen de vuurwerkverslaving. Sommige waaiers zijn zo mooi waar je maar geen genoeg van kunt krijgen.
Ik ben blij voor je dat je ze voor een goed prijsje hebt kunnen krijgen. De grote waaiers van Zena zijn best constant in kwaliteit vind ik zelf. Terecht dus ook dat je ze per stuk afschiet want dat is spektakel genoeg.
Voor dit jaar vind ik de Cross van MX Vuurwerk een goeie nieuwkomer evenals de New Moon.
Anyway, veel plezier straks met het afsteken van je prachtige collectie man!

AWG

Registered User
Echt een indrukwekkend lijstje aan voornamelijk waaiers AWG. Ik ben zelf ook een enorme fan van waaiers maar ze nemen vaak ook een behoorlijke hap uit mijn budget en waardoor ik andere cakes moet laten staan.
Ik denk trouwens wel dat er zoiets bestaat als een waaier-verslaving binnen de vuurwerkverslaving. Sommige waaiers zijn zo mooi waar je maar geen genoeg van kunt krijgen.
Ik ben blij voor je dat je ze voor een goed prijsje hebt kunnen krijgen. De grote waaiers van Zena zijn best constant in kwaliteit vind ik zelf. Terecht dus ook dat je ze per stuk afschiet want dat is spektakel genoeg.
Voor dit jaar vind ik de Cross van MX Vuurwerk een goeie nieuwkomer evenals de New Moon.
Anyway, veel plezier straks met het afsteken van je prachtige collectie man!

dank je wel:smiling:
zonder dat prijsje inderdaad had ik ze ook niet kunnen kopen, ik vertik het om boven de 60 euro uit te komen voor een 500 grammer.
zitten ook gave nieuwe waaiers bij bij de diverse leveranciers, maarja moet ik zo,n end voor rijden en budget is al bijna op.
dus op een ''mega maxi'' en wellicht nog een ''super nature'' extra dan vind ik het wel weer best zo.
als die er nog bijkomen zit ik op de 23 waaiers.
ik zal me daar wel mee vermaken denk ik.:hehe!:

AWG

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/5331

zo alles besteld en voor dit jaar wel welletjes zo.

laatste update:
haokan:
-40x grondbloem met knal
-1x super nature

rijswijkse vuurwerkhal:
-3x crackling fountain
-2x grondbloemen
-2x crackling grondbloemen
-2x white strobe 90seconden
-1x japanse kanonslagen 120db
-2x masterbag (grote meterpakket ofzo)
-2x shell rockets (7 shellpijlen waarvan 2 pindashells)

lesli dealer:
-12x kicks
-3x stinger bees
-2x mythos

paar dingen stonden nog niet in de database maar whatever.:hehe!:

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
Zo de eerste spullen zijn binnen, gelijk al bij afsteekadres afgeleverd.:hehe!:

Was een prima avond, haokan had alles prima geregeld, echt respect!!!
Paar dingetjes te weinig, maar dat wordt wel rechtgebreid.:smiling:

over paar uur nog even naar de leslidealer en naar rijswijkse en dan vind ik het wel weer welletjes voor dit jaar.:smiling:

Bovenaan