AVP TV - Vuurwerkbrillen Actie Heerjansdam

Patrick

Registered User
AVP Moderator 'The Stig' klopte op eigen initiatief bij bedrijven aan om hem te helpen vuurwerkbrillen en aansteeklonten te sponsoren voor 2 scholen in Heerjansdam. Daarnaast deelde hij een mooie flyer uit met verschillende afsteektips.

Hoe deze actie ontvangen werd kun je in deze AVP reportage zien!

DioR

Registered User
Misschien de volgende keer wat meer achtergrond informatie geven over vuurwerk. Bijvoorbeeld, het ontstaan van vuurwerk, de samenstelling van vuurwerk met hoe de kleuren kunnen worden weergeven. Ook niet heel onbelangrijk zal het denk ik ook interessant zijn om de festivals met hun geschiedenis te benoemen. De veiligheidseisen voor vuurwerk in Nederland mbt demo's enz.

Oke, en nu zonder gein...

Ik vind dit een zeer goed initiatief! Onder kinderen zie je gewoon, als het om vuurwerk gaat, heb je hun aandacht. En al helemaal als je dingen weggeeft. Nu hoop ik dat de kinderen de brillen ook gaan gebruiken. Dit zou eigenlijk gewoon een verplichting moeten worden. (Alleen zo moeilijk controleren op 31 december van 10:00 u tot 01 januari 02:00 uur)
Of scholen zouden dit standaard moeten verstrekken op de laatste schooldag voor de kerstvakantie met bijhorende info.
Desalniettemin vind ik dit gewoon een erg goede eerste stap om de brillen bekend te maken bij de kinderen. Ik hoop dat in de toekomst er eigenlijk meer mee gedaan gaat worden!

Booomy

Registered User
Een erg goed initiatief Vincent. Zoals je zelf zegt een mooie manier om het vuurwerk in een positief dag licht te zetten. Keep up the good work!!!!!

KoenL

Registered User
Super initiatief en super goed uitgevoerd. Veel respect voor de actie en de manier waarop je het presenteerd aan de kinderen. Ik moest hard lachen toen je met 4+4 begon, haha geniaal!

Misschien de volgende keer wat meer achtergrond informatie geven over vuurwerk. Bijvoorbeeld, het ontstaan van vuurwerk, de samenstelling van vuurwerk met hoe de kleuren kunnen worden weergeven. Ook niet heel onbelangrijk zal het denk ik ook interessant zijn om de festivals met hun geschiedenis te benoemen. De veiligheidseisen voor vuurwerk in Nederland mbt demo's enz.

De kinderen moeten al nadenken over 3+2 dus ik denk niet dat je ze met die informatie blij maakt haha! :tounge:

Poziloc

FPM Hangouderen
Super gedaan!!!!

Het zou een mooi streven zijn als dit een landelijke actie zou worden. De eerste stap is in ieder geval gezet! Proficiat!!!

Bovenaan