Article: Grote vooruitgang normen vuurwerk

Schuim

Moderator
Medewerker
Nou moet ik zeggen dat ik het artikel nou niet informatief vind behalve dat ik weet wie ik moet bellen! :wink:

Ook leuk is dat er staat welke artikellen je moet zoeken, maar het eenige wat ik kan vinden is spaans, zweeds, noors, pools of weet ik het wat voor een taal.
Maar vooral geen nederlands, engels of duits :huh:

Je kunt ze overgends wel kopen voor prijzen die slingerren tussen de 56 en de 160 euro :sad:

Hoop dat iemand snel meer info of linkjes kan aanleveren!

Robin84

Registered User
Ik weet van mensen van de vliegende vuurwerkbrigade en TNO dat dit een heel duur grapje gaat worden... Dat gaan we zeker terugzien in de prijzen aan het eind van het jaar...

looneytunie

Registered User
Mocht dat gebeuren dan neemt de illegale handel weer een duikvlucht richting de grenzen!
Nog duurder als dat het nu is.. Ik denk dat de importeurs en winkeliers dan ook maar hun prijzen naar beneden moeten gooien want voor nog meer geld koop ik niet het nederlandse vuurwerk..

Overigens staat er totaal geen informatie in het artikel en kan je er nog steeds helemaal niets over terugvinden..

rodepo

Registered User
Ik weet van mensen van de vliegende vuurwerkbrigade en TNO dat dit een heel duur grapje gaat worden... Dat gaan we zeker terugzien in de prijzen aan het eind van het jaar...

En kunnen die mensen van de vliegende vuurwerkbrigade en TNO wel wijs uit de nieuwe normen:sad:?
Er word al heel gauw geroepen dat het geld gaat kosten, laten we maar afwachten.
Misschien is die vooruitgang wel positief voor het Nederlands consumenten vuurwerk.:wink:

Sweet Laker

Registered User
Gezien de voorgaande jaren zal dit vast weer gebruikt worden om de prijzen nog verder op te drijven. Gelukkig zijn er nog bedrijven als Bonfireworks die begrijpen hoe het wel moet!

Stellingwerf

Registered User
Dit is eern artikel waar ik niets aan heb. Inhoudelijk is het mij niet duidelijk wat er besproken wordt.

Meteen roepen dat dit de prijzen zal opdrijven, vind ik dan ook voorbarig.

Mischien kan iemand ons kort en zakelijk vertellen wat het precies inhoud. Kunnen wij dan onze conclusies trekken!

Tony

Administrator
Medewerker
heartworm zei:
Hetzelfde rapport, maar dan in het NL: klik
Dit is wel een rapport van 3 jaar geleden.

Er is denk ik teveel veranderd om naar een rapport van 3 jaar oud te kijken. Waar ik over post is een nieuwe

rodepo

Registered User
Ik heb die mevr. gemaild .Het gaat om 4 rapporten. met europese normen.Je kan je opgeven voor een norm commissie.Ik ga morgen even verder in verdiepen en kijken of ik de rapporten kan uploaden en anders de goede links

Bovenaan