'Arnhem moet overlast van vuurwerk aanpakken'

D

Deleted member 17038

Guest
'Arnhem moet overlast van vuurwerk aanpakken'

ARNHEM - De gemeente Arnhem moet dit jaar strenger optreden tegen vuurwerkoverlast. Die wens klinkt door in de raadsvragen die de fractie van GroenLinks aan burgemeester en wethouders heeft gesteld.

De regels over vuurwerk zijn duidelijk, maar de overlast houdt aan, stelt GroenLinks-raadslid Tobias de Groot. Zijn fractie vraagt B en W of en zo ja hoe er straks tegen vuurwerkoverlast wordt opgetreden.

Dieren
'Feestelijk het nieuwe jaar inluiden is mooi, maar het mag niet ten koste gaan van mede-Arnhemmers. Ook voor veel dieren zijn de paar uur dat vuurwerk mag worden afgestoken een regelrechte ramp', aldus De Groot. GroenLinks wijst er op dat de overlast al weken voor oud en nieuw begint.

Vuurwerkvrij
'Verder veroorzaken de rook en bergen achtergelaten rommel schade aan het milieu.' De partij wil weten of er in de stad vuurwerkvrije gebieden worden aangewezen. En of de Arnhemmers over het afsteken extra voorlichting krijgen.

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem-e-o/arnhem-moet-overlast-van-vuurwerk-aanpakken-1.4592630

Laatst bewerkt door een moderator:

sprinkhaan

Registered User
Waarom word 1 van de kleinste partijen in Nederland altijd breed uitgemeten in de media? Linkse elite met teveel geld ofzo ?

AWG

Registered User
Waarom word 1 van de kleinste partijen in Nederland altijd breed uitgemeten in de media? Linkse elite met teveel geld ofzo ?

Vragen naar de bekende weg dude,:hehe!:
we leven in nederland in een democratisch landje waarin de mening van de meerderheid telt, DUS alleen in nederland kan het gebeuren dat vervolgens de mening van de minderheid altijd telt.
duurt een paar jaartjes van liegen en bedriegen,drama schoppen en veinzen van gekwetstheid en denken/invullen voor andere wezens (hoe die zich wel niet moeten voelen) maar dan heb je wel je zin.....

Hoe dat zo komt?? omdat zo,n 95% van de nederlanders compleet van de pot gerukt is, alles wat recht is is krom en wat krom is is recht.
en hoe ik dat durf te zeggen?? heel simpel zoals gandhi het zei:
-eerst negeren ze je
-dan lachen ze je uit
-dan beginnen ze je te haten
-dan beginnen ze tegen je te vechten
-dan heb je gewonnen.

trek het naar dit groenslinks verhaal en:
-we hebben ze eerst goeddeels genegeerd(helemaal in het begin wat was het 2004 of 2005 ofzo??)
-we hebben ze toen ze aanhielden uitgelachen(o.a geenstijl filmpje)
-toen gingen we ze haten of hekelen als je het een mooier woord vindt.
-straks zijn we burgerlijk ongehoorzaam(waarschijnlijk niemand van ons gaat zich volledig aan dit verbod houden)
-en dan hebben ze gewonnen.

Nederland heeft voor ons het vuurwerk verloren, niet onze schuld dudes, wij hebben eraan gedaan wat we konden, maar het overgrote deel van nederland vond het niet belangerijk genoeg om er gelijk van het begin af aan ervoor te strijden.(en nu nog niet).
die staan op 29 december 2017 om 10:00 op en denken shit hee normaal ging ik met mijn zoontje een leuk vuurwerkpakketje halen, nou kan het niet meer

Merendeel van nederland boeit het niet,vinden het jammer en meer niet of hebben hun hoofd in hun reet.
wij zijn de enigen die vuurwerk echt leuk vinden en daar vrijwel dagelijks aan moeten denken.

-paar jaar terug was er pietendiscussie er is genegeerd
-paar jaar terug was er pietendiscussie er is om gelachen
-vorig jaar was er pietendiscussie die steviger vormen aannam(quinsy garrio als ''voorvechter'', wij hebben last met arno bonte)
-dit jaar is de strijd al in de zomer losgebarsten, en de eerste vormen van ''politiek correctheid'' zijn al waargenomen
-maar ze hebben het al gewonnen hoor(nog jaar of 5 en dan doet nederland waar het goed in is, zich inschikken naar de mening van de minderheid.)

En weet je wat het mooiste is: mensen vinden het uiteindelijk niet de moeite waard genoeg om ergens op tegen te zijn(waar maak ik me druk om als die mensen het nu fijner vinden zonder zwart waarom dan niet zonder zwart?)..... een slap graatloos volkje.(het is ook geen wonder dat je die polarisering krijgt)

En precies om die reden ben ik gestopt met overal nog op te reageren in polls etc etc, want wij zijn aangekomen aan die strijd en we hebben slag 1 al gelijk verloren zonder dat we er wat tegen konden doen.
Het klinkt niet leuk en ik heb het jaren geleden al gezegd (dat het mis zou gaan)maar we hebben het verloren.
Daarom zeg ik ook geniet er nog een paar jaar van, en ik keer ook van mijn geloof af door te denken: maakt het nog wat uit wat je koopt??
het maakt namelijk toch geen ene moer meer uit.

Over paar jaar is het legale spul wellicht verboden en dan zal vrijwel iedereen stoppen of uitwijken naar het illegale circuit, vandalisme en zelfmaak.

Het worden vervelende maar boeiende tijden. voor ons als liefhebbers

Laatst bewerkt:
Bovenaan