Ano Vuurwerk Milheeze

marlboro20

Registered User
Inderdaad: assortiment word uitgebreid met Wolff en wel de volgende items:
Battle, Ceasar, Sniper, Glorious, Wanted, El Dorado, The Cube, May Day, Hunter, Super 6-19, Serious Gold, Stars over Paris, Silver Salute, Megaboost, Space Shooters, Temple of Stone, Panter, Monster trio, Conserto Rosso, Wasp, Fire Vulcano, Heavy One, Cruise Rockets.

Dus alle belangrijke Wolff items dus in het assortiment!!

marlboro20

Registered User
Dit jaar komt ANO met een eigen vuurwerklijn!!! En wel 5 grote cakes:
Spinning Leaves: 42 shots, 33,-
Swimming Waves: 72 shots, 34,50
Crackling Colour Rain: 36,50
Flashing Silver Coco: 36 shots 42,-
Colour Burst Brocade: 36 shots, 46,95

Toch knap dat een zelfstandige leverancier zich zo inspant dat ze een eigen lijn ontwikkelen!!!!!

De flyers van 2011 zijn bekend:

flyerano-1.jpg
[/url][/IMG]

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
En dan staan GBV - ZENA er nog niet eens bij. Een geweldig grote winkel met 2 vuurwerkliefhebbers als eigenaar.

KruitFreak

Registered User
Geweldige demo gezien met mooi vuurwerk. Patat was ook lekker;-)

Uiteraard hoopte ik op de 16inch en heb genoten. Wat een lancering en wat een dreun. Heerlijk!

Tevens vernomen dat men volgend jaar op een andere locatie voor een nog groter kaliber wilt gaan. Dus nog meer afstand...

Ano en Bombers, Big Thanks!!!

p-aart-y

FPM Hangouderen
Leuke demo en een erg netjes geschoten show door Bombers. Je zou er bijna het drama van 5 mei door vergeten. Heb me goed kunnen vermaken. Leuk dat ze sommige producten met meerdere tegelijk hebben geschoten zoals wij dat zouden doen in de straat. Ben blij dat ik geweest ben.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Leuke demo, met als sterk punt het herhalen van sommige cakes (vooral bij de Hoogmoed)
Heren en dame van Bombers, in het vervolg wel even de shapes in de gaten houden. Die Grof geschut die per 2 ging was net I-shape.
Uitschieters waren de nieuwe dingen van Wolff (De mayday is net een bonte finale an sich) en de Cafferata cakes die het altijd goed doen.
De Rubro cakes vielen erg tegen in deze rij. Vooral de Event cakes waren gewoon slecht eigenlijk. Het vele geld zeker niet waard.
De Elegance was wel leuk door de kleur, en als de Crosette Queen met alleen crosette's was geweest dan was het een erg goede cake. Mixed is het niet goed.
De serious Gold van Wolff was ook een uitschieter. veel beter dan de Goud van Marijn b.v. Hard en veel goud. wel duur, maar toch leuk.

Dan de finale. Goed, al had de onderste laag met consu wel vervangen mogen worden door lage prof candles, mines, of consu op kleinere afstand.
De grotere shells werden al dan niet in barrage's gelanceerd, maar wel met goede shells (behalve de shells die ook vorig jaar niet opengingen (unprimed stars?)
De 40 cm bom was een aangename curiositeit, maar voegde door de enorme afstand toch niet veel toe.
8" is groot zat eigenlijk.
Al met al weer een leuke demo die weer tot in de puntjes georganiseerd was door de familie Ano!
Daarvoor hartelijk dank.

de pyromaniac ©

Registered User
Een interview met Angela Nooijen van Ano vuurwerk.

Nieuwjaar staat weer voor de deur.
Ano vuurwerk in Milheeze trakteerde het masaal opgekomen publiek op een spetterende show van al het moois dat ze verkopen.

Groetjes De pyromaniac ©

Koetje

Registered User
De Rubro cakes vielen erg tegen in deze rij. Vooral de Event cakes waren gewoon slecht eigenlijk. Het vele geld zeker niet waard.

Wat is er buiten de event cakes nog meer geschoten van Rubro? Heavy Legend?
Behoorlijk klote dat Rubro tegenviel want best wel wat van besteld :-(

gerwin

Registered User
Zo weinig slaap gehad en moest vanmorgen weer vroeg werken dus nu even mijn verslagje.

Zaterdag ochtend 6 uur begon bij mij het feestje al :) Na een ritje van een uurtjw kwam ik om half 8 aan bij ano vuurwerk. Zoeken naar het pand was niet nodig want je ziet de versiering al van veraf tegemoet komen. Aangezien ik als eerste was was het lekker rustig nog :D

Tegen 8 uur en een bakkie thee (lust geen koffie) later kwamen de eerste wagen aanzetten met de mortieren en andere benodigtheden en dus konden we aan de gang.

2 uurtjes later stonden alle rekken klaar om te worden voorzien van de shells welke een half uur later zouden komen. Dus gingen we met zijn allen nog even wat eten en drinken in de toonzaal van ANO wat toen nog kon.

Nadat de lekker broodjes welke Marian van ano had geritseld voor ons op waren kon het echte werk beginnen want de vrachtwagen kwam er net eraan met het vuurwerk. Er werden deze finale diverse formaten bommen gebruikt van 3/4/6/8 en 16 Inch. Daarnaast nog enkele prof blokken, Mines en Singelshots.

Ik lees her en der dat deze bommen van Original of Vulcan zouden zijn ? Ik heb ze zelf in de handen gehad en het zijn allemaal eigen import. Dus geen merk van een ander op de 16 inch na welke uit duitsland komt wat ik uiteindelijk heb vernomen.

Uiteindelijk waren we kwart voor 6 klaar met alles en hebben we rustig alles kunnen testen en de laatste dingen kunnen opruimen.

En toen was het 8 uur de demo begon :). De demo zelf werdt met de hand geschoten. Sommige producten waren goed andere vond ik echt te slecht voor woorden. Zoals the cube van wolff welke ik eerst wou kopen omdat hij op film zo goed was maar nu ik hem in het echt heb gezien staat hij niet meer op mijn lijst. Daarnaast vond ik de event cakes van rubro ook erg slecht ik had er iig meer van verwacht. Daarnaast hadden wel erg veel cakes goud dit keer.

Tegen 9 uur was dan de finale aan de beurt en ik heb er van genoten :) Is toch mooi als je na 10 uur hard werken alles de lucht ingaat zoals het hoort. Erg mooie bommen weer gezien vooral de Multi Color peonys (6 inch) en die crackling shells waren naar mijn mening erg hard.

En toen was de 16 inch aan de beurt. Een erg mooie gouden bom met silver glitter effect. Maar zoals de meesten hier al zeiden was gewoon de afstand tever weg om de bom echt tot zijn recht te laten komen. Desondank vond ik hem prachtig en die dreun die eraf kwam was zelfs op die 580 Meter gewoon kicken :).

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Rob,

Bedankt voor de mooie samenvatting van een van de mooiste en gezelligste demo's van't land.
Ik heb je geeneens gezien bij de demo. 't stierf van de vuurwerkliefhebbers...
Hoe laat was je weer thuis 's nachts?

Toffe muziek ook!

rob1976

Registered User
Hey die Jos,

Bedankt voor je berichtje, ik zag ook al een berichtje van je op vwc, leuk te horen dat mn filmpje zo enthousiast wordt ontvangen.

ik was rond 1.00u thuis.

je bent toch ook bij de demo van Mega Vuurwerk? (ook bij de demo van Vuurwerk Gigant Franeker?)

Tot snel dus ;)

Bovenaan