Ano Vuurwerk Milheeze

Roeland FPM

FPM Filmer
Even wat extra informatie over deze winkel, winkel is gevestigd in Milheeze waar o.a. ook de demo van Zena Vuurwerk werd geschoten. Collectie's die worden verkocht zijn van Zena, Marijn Vuurwerk, GBV, Royal Fireworks, BonFireworks en Beko Vuurwerk, veel keus dus!

Informatie van Anovuurwerk.nl:

Anovuurwerk de grootste en gezelligste vuurwerkwinkel van de regio opent op zaterdag 28 november 2009 haar deuren weer voor de verkoop van vuurwerk.

Onze speciale ingerichte vuurwerkhal vindt u aan de Kaweide 8a in Milheeze.
In onze supergezellige vuurwerkhal met in totaal 13.5 meter balie (zodat u nooit lang hoeft te wachten) bieden wij u een zeer divers assortiment van het hardste knalvuurwerk tot aan het mooiste siervuurwerk.

Zowel onze verkoopruimte als onze opslag zijn modern ingericht, en voldoen aan de allerstrengste veiligheidseisen. Anovuurwerk is goed bereikbaar en beschikt over voldoende gratis parkeerplaatsen op eigen terrein.

Bij ons staan vuurwerk en service hoog in het vaandel, dus kom gerust eens een kijkje nemen. De koffie/thee/soep en chocomel staat altijd klaar.
Wij ontvangen u graag.

team.jpg

Groeten,
Pyro-rola

marlboro20

Registered User
Gisterenavond na de demo mijn bestelling geplaatst waarin ik (bleek achteraf) een tweetal fouten had gemaakt (verkeerde potten en één te weinig besteld). Dus gisterenavond een mail gestuurd, ANO belde vandaag en mailde vandaag al dat het probleem word opgelost. En alles met de 15% extra kortingactie. Kijk dat is nou service!!!!

marlboro20

Registered User
Het kan nóg gekker:

Vandaag reactie gehad van Ano. Tot mijn verbazing is niet alleen het probleem opgelost: twee potten van de bestellijst verwijderd en de twee juiste opgevoerd maar ook de "vergeten pot" is besteld tegen de 15% kortingsregeling maar ze hebben de bestelling ook nog gesplitst zodat er een extra potje gratis vuurwerk bij zit!!!! En dan word het rest bedrag ook nog belachelijk naar beneden bijgesteld!! Nou Ano: voor jullie dit jaar van mij de "gouden pijl" voor de snelheid van handelen/reageren, het meewerken met de klant en de algehele flexibiliteit! Ik hoop wel dat er nu geen misbruik van mijn melding over jullie top-service word gemaakt!

marlboro20

Registered User
De acties van Ano Vuurwerk voor 2010 zijn bekend:

Bestellingen tijdens/direct na de Demo-show (27-11-2010): 15% korting

Bestellingen in de voorverkoop (ook tijdens demo): extra gratis vuurwerk. Normaal ben ik daar maar matig positief over maar Ano heeft dit jaar mooie potten. Alleen de potten geven je (omgerekend) een korting van gemiddeld bijna 30%:

bestellingen vanaf......gratis pot.................................twv
€35.00......................Potje (marijn)...........................€12.50
€70.00......................Soundmachine (Bonfire)............€19.95
€120.00....................Hot Chains (Royal fireworks)......€38.95
€175.00.....................Rock 'n roll (Royal Fireworks)....€47.50
€250.00.....................Grof Geschut (marijn)...............€66.50
€400.00.....................Super Secreet (Marijn).............€81.50

En bij (grotere) bestellingen zijn ze echt niet flauw om iets extra's te doen maar wát is een verrassing!!!! Ik kreeg vorig jaar ook een mooie extra pot die ik niet verwacht had!!! En ik bestelde niet voor het maximum bedrag!

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Voor de échte liefhebber en grootverbruiker:
ANO heeft speciale prijzen als je een karton van een artikel wilt bestellen!
Geen vaste kortingen maar per artikel afgestemd op de klant!!!!
Wil je van een artikel van hun leveranciers een karton bestellen, neem dan eerst even met Marjan contact op via hun site: www.anovuurwerk.nl

Dim

Product Beheer
Medewerker
Heb eergisteren m'n vuurwerk bij Ano besteld!! 27ste een dagje meehelpen bij Ano op de demo!! Heb er al erg veel zin in!!! Groetjes Dim

marlboro20

Registered User
Ter info:

Hier bij de schietlijst voor de demo!!!!!

Schietlijst 27-11-2010
Anovuurwerk Milheeze
Nr. Naam Lijn Prijs Opmerking Waardering

28 Potje Marijn € 12,50 gratis bij aankoop tussen € 35,00 en € 70,00
2012 Sound Machine Bonfire € 19,95 gratis bij aankoop tussen € 70,00 en € 120,00
1411 Hot Chains Royal € 38,95 gratis bij aankoop tussen € 120,00 en € 175,00
1471 Rock 'n Roll Royal € 47,50 gratis bij aankoop tussen € 175,00 en € 250,00
56 Grof Geschut Marijn € 66,50 gratis bij aankoop tussen € 250,00 en € 400,00
116 Super Secreet Marijn € 81,50 gratis bij aankoop van meer dan € 400,00
Aantal shots Kruit gewicht Waardering
2001 Midnicht Delicht Bonfire € 15,95 16 240 gr.
2007 Wodka Bleu Bonfire € 24,95 25 375 gr.
2009 Treasure Island Bonfire € 24,95 25 375 gr.
1005 Sunrise Bonfire € 31,95 25 375 gr.
2015 Colorful Sky Bonfire € 31,95 36 500 gr.
2013 Gorgeous Bonfire € 36,95 36 500 gr.
2018 Earcatcher Bonfire € 36,95 49 500 gr.
2019 Spring Flowers Bonfire € 36,95 49 500 gr.
1008 Outrageous Bonfire € 39,95 30 450 gr.
1006 Great Wall of China Bonfire € 49,95 49 490 gr.
1419 Royal Bonsai Royal € 21,50 19 230 gr.
1473 Royal Shining Royal € 27,50 25 262,5 gr.
1476 Iris de Magic Royal € 38,95 36 378 gr.
1468 Perfect Harmony Royal € 38,95 45 429,5 gr.
1407 Reign Of Fire Royal € 39,95 36 450 gr.
1410 Exploding Box Royal € 41,95 36 423 gr.
1425 Beautiful Leaves Royal € 46,95 30 450 gr.
1437 Space Temple Royal € 49,95 99 500 gr.
1426 Edelweiss Royal € 54,00 25 375 gr.
1467 Sweet Princes Royal € 67,50 50 480 gr.
159 De Vetjes Marijn € 32,50 457 gr.
8 De Schoffies Marijn € 35,50 Pakket
Kareltje Marijn 19 35 gr.
Bertje Marijn 50 96 gr.
Gijsje Marijn 50 75 gr.
Frankie Marijn 16 71 gr.
Bartje Marijn 12 120 gr.
Joep Marijn 102 gr.
162 Heksenketel Marijn € 15,50 20 110 gr.
OO9 Swingende Nico Marijn € 16,50 100 155 gr.
OO8 Tante Sjaan Marijn € 27,00 60 187,5 gr.
158 Hels Kabaal Marijn € 23,00 50 180 gr.
75 Piedewiet Marijn € 41,50 25 375 gr.
400 Gelukkig Nieuwjaar Marijn € 39,75 117 490,3 gr.
138 Woede Marijn € 44,50 30 423 gr.
143 Jaloers Marijn € 74,50 50 482,5 gr.
Na afloop van onze demo volgt een GRAND FINALE van PUUR EVENEMENTENVUURWERK.
Na afloop van onze show bent u van harte welkom in onze winkel om wat op te warmen en nog na te genieten,
en om onze ruime collectie eens rustig op uw gemak te bekijken.
Let op: Vanavond bij een bestelling gratis vuurwerk en 15% extra korting.(uitgezonderd aanbiedingen)

marlboro20

Registered User
Wát een demo!!!!

Ik heb er eerlijkheidshalve niet heel veel demo's gezien maar de finale was écht geweldig!!!!

Dán zie je écht het verschil tussen consumenten en professioneel vuurwerk!!!!

De finale werd geschoten door bombers Vuurwerk uit Eemnes op de muziek van Queen, somebody to love......

En bij perfecte weersomstandigheden: droog, windstil alleen "maar" 4 gr. onder nul....... Mijn dochter van 8 jaar had na de finale een hele koude mond. Komt doordat ze letterlijk met open mond heeft staan kijken!!!!!

Wat een geweldige shells!!!! Voor degene niet niet aanwezig konden zijn: je kan nog even (na)genieten van de filmopnamen die zijn gemaakt (filmen blijkt inderdaad moeilijk te zijn als er laag én heel hoog vuurwerk wordt geschoten, ook van 350 meter afstand!!!!!):

http://www.youtube.com/watch?v=5b7UwIWV2kM (hier hoor je de miziek nog)

of:

http://www.youtube.com/watch?v=VJ8LYknEnh8 (van iets verderaf geschoten, dus effecten iets beter in beeld)

Filmers: DANK voor de opnamen, Ano bedankt voor het mooiste vuurwerk dat ik ooit live heb gezien!!!!!!
Vooral de laatste shells hadden een enorm lang effect!

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
Die 8 inch op het einde waren super. Op de film komt het niet tot zijn recht maar de uitwerking was enorm en bleef erg lang hangen.

shadow13

Registered User
Misschien komt het wel doordat ik de week ervoor in Rotello waanzinnige dingen heb gezien en daardoor verwend ben geraakt,maar ik vond de finale eigenlijk tegenvallen.Op een paar shells na waaronder die laatste gouden die inderdaad lang bleven hangen vond ik de kwaliteit van de shells aardig te wensen over laten. Niet vol genoeg met sterren en vrij kortdurende effecten.

marlboro20

Registered User
Voor deze liefhebber die voorheen alleen maar consumentenvuurwerk heeft gezien heeft de show indruk gemaakt!
Een kinderhand is misschien snel gevuld maar gezien het aanwezige publiek zijn er zéér veel `kinderhanden`gevuld!!!!!!!

marlboro20

Registered User
Vanavond eindelijk weer mijn vuurwerk op kunnen halen! Joepie!!!!!

En ook nu weer in Milheeze een gevoel van thuis te komen....

En niet alleen Marjan of Arnold, nee echt ál het personeel vriendelijk, behulpzaam, kundig (!) maar vooral ook geen verkopende/opdringerige/pusherige sfeer.
Brabantse gemoedelijkheid en gemeende aandacht voor iedereen.
En ieder pesoneelslid heeft zijn eigen favorieten in de collectie, dus geen opgelegde cakes die ze moeten verkopen!!! Erg prettig!!!!
En erg leuk spontane reacties van het personeel die even in de winkelwagen komen kijken naar je bestelling: je hebt een heel aantal topcakes uit de verschillende collecties gekozen, erg mooi!! Of al mijn favoriete cakes heb je gekozen!!! Gewoon leuk en onverwacht!!!

En Chooet kon de Bermuda's niet leveren dit jaar. Marjan accepteerde dit niet gezien de grote aantallen die hiervan besteld waren in de voorverkoop. Na veel bellen van haar zijde hebben ze deze dus wel. En nog een klein aantal voor de losse verkoop...... Geeft hun liefde voor het vuurwerk maar vooral de aandacht voor de klant wel weer. En wederom zijn ze bij iedereen niet flauw in het gratis vuurwerk of afronding..........

En of ik volgend jaar terug kom? Nou, Reken maar!!!!!!

Was mijn omgang met al mijn zakelijke contacten maar zo.............

Laatst bewerkt:

shadow13

Registered User
Ik ben daar gisteren vrij snel geholpen,maar bij personeel kundig zet ik toch een paar ????
Er zat bij mijn bestelling de great ball of fire,maar die had ik niet besteld.Dat moest de big fantasy zijn.Dus zij ermee naar achteren.Komt ze terug met dezelfde cake.Meneer dit is echt nummer 1003.Ja dat zal wel,maar die heb ik niet besteld.Weer naar achteren,navraag gedaan en weer terugkomen met die cake.Nee mevrouw dat is echt niet de goede, u moet DF1003 uit het magazijn halen.Komt ze terug met de fantasy.Bijna goed mevrouw nu nog het grotere broertje ervan.En ja hoor uiteindelijk in totaal een half uur later de goede cake gevonden. Dus kundig personeel tsja ??.Verder was alles naar wens en ben ik goed geholpen.Het is wel een topzaak.

marlboro20

Registered User
mmm, niet geheel soepel idd Shadow!
Met kundig bedoelde ik eigenlijk dat de personen die ik gesproken heb weten wat voor uitwerking welke pot heeft en wat de verschillen zijn met andere potten.

shadow13

Registered User
mmm, niet geheel soepel idd Shadow!
Met kundig bedoelde ik eigenlijk dat de personen die ik gesproken heb weten wat voor uitwerking welke pot heeft en wat de verschillen zijn met andere potten.

Begrijp ik.Ik heb voorgaande jaren ook nooit een probleem gehad en nu ook niet want het is nou niet echt een probleem voor mij om in een vuurwerkwinkel ff rond te kijken:tounge:Liep gewoon ff niet lekker tussen winkel en bunker blijkbaar.Kan gebeuren.

marlboro20

Registered User
uitbereiding assortiment staat waarschijnlijk te gebeuren!!
binnenkort meer nieuws maar ik denk dat ze nu ALLE topmerken gaan hebben. hoef je echt niet meer naar twee of meerdre winkels!!!

en kom op 26november naar de demo! na de consumentendemo een profshow met 16" shells!!!

Bovenaan