Animo voor meeting 31 Dec. 2013

benz

Registered User
Beste Pyrofreaks,

Ik ben hier niet zo heel actief maar wil daar best verandering in brengen aangezien ik me toch al een tijdje afvraag of er mensen zijn die oud en nieuw in hun eigen omgeving als steeds minder leuk gaan ervaren.

Ik zelf ervaar dat wel, vrienden krijgen gezinnen ( ik zelf ook ), de drank wordt belangrijker dan het vuurwerk enz.

Als het nu eens meerdere mensen zijn die dit ervaren en hier verandering in willen zien dan zou een middag- meeting met pyrofreaks ondermekaar de oplossing/aanvulling kunnen wezen.
Hoe en wat precies is nog ver weg maar dacht zelf aan:

-Meeting 31 dec. liefst wat centraal in het land bij een lid die de ruimte heeft en het uiteraard leuk lijkt. ( ikzelf uit het Noorden ).
- Tijd 13:00 tot 16:00 met hapje drankje en veel vuurwerk en fun gehalte.

Naja ik roep ff wat maar ben wel serieus en in voor de helpende hand.

Gr.

Rob

Cornel

Registered User
Volgens mij is er in Amersfoort een grote meeting dit jaar..

Kijk eens op WVC en volgens mij staat het hier ook ergens op de site

3fire3boy3

Registered User
Lijkt mij ook wel is leuk om met andere liefhebbers te stoken op oudejaarsdag.
Ik zelf kom uit woerden. Weet niet of er toevallig andere freaks uit woerden komen ?

Booomy

Registered User
Misschien dat ik ook wel even richting Amersfoort kom. Ben vrij die dag. Als iemand mij het adres kan geven waar het is dan weet ik waar ik heen moet!! En de tijd blijft van 10-14?? Gr Lars

ifeelfine

Registered User
Wvc= vuurwerk crew onze "concucolega" site

en waar dat ga ik maar eens uitzoeken denk ik :p ouwe lul die overdag geen stookmaten meer heeft, klinkt bekend lol gelukkig vier ik het vanaf een uur of 1500 al 15 jaar met mijn vrienden (inmiddels met kinderen erbij) dus in de avond kom ik niks te kort.

D

Deleted member 17038

Guest
VWC de buren natuurlijk. Stuur anders even een pm naar Steef-kaboom.

kingmokum

Banned
Kom naar Amersfoort! word een leuke meeting! met mooie producten en gezellige freaks

Ik zal eens even nadenken over een 10 uur meeting in Amsterdam.

Niets ten nadele van vwc maar ik heb geen zin om daar met een groep pubers te gaan staan stoken.

Met 10.00 maken we er hier toch altijd een chaos wake up voor de buurt van en ik vind het wel prima als er wat mensen langs willen komen.

Der is carbid en een vrachtlading vuurwerk en niet te vergeten een galmbak van hier tot tokio, een redelijk groot plein met omringt door flats van 30 meter hoog.

:lub:

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Ik moet helaas passen voor de stook sessie in Amersfoort heren!! Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik oproep dienst heb :-S dus als ik dan Amersfoort ben kan ik niet snel genoeg op mijn werk zijn. Dus ga kijken of ik dichter bij huis ergens kan gaan stoken. Sorry had er graag bij geweest. Gr Lars

D

Deleted member 17038

Guest
neuh cobragooiers zijn veel leuker :crying:

Ook niet. Vooral veel singleshots en consucakes. Misschien hier en daar een knallertje van de zuiderburen en een matje. We stoken bij een freak en willen zijn buurt wel te vriend houden. 2 jaar geleden ook nog braaf een pauze ingelast voor de mensen die honden uitlaten en dat even kwamen vragen. Gewoon gezellig!

k0ennn

Registered User
Zoals Anilahas al aangeeft, we hebben juist wat regels afgesproken omtrent zwaar vuurwerk,, en c6 zien we liever niet voorbij komen!
wat er wel gestookt gaat worden, tientallen consumenten cakes, vele matten, en hier en daar wat speciaals!
Waar ik op doelde bij die rotjes gooiers.. is dat wij zelf liever geen jongere freaks bij de groep hebben die nog met babypijltjes en rotjes hun dag door brengen! geen puber gedrag zeg maar, maar verantwoord stoken!
Maar goed alles zal uitwijzen na de 31e of dit een geslaagd idee was!

neuh cobragooiers zijn veel leuker :crying:

Bovenaan