Anihalas schiet uit 2015 [COLLECTIEFOTO'S]

D

Deleted member 17038

Guest
Re: Anihalas schiet uit 2015

lekker pot die last stand, komt weer een mooi film dit jaar van je show?
Zeker een mooie cake, hij stond al erg lang op mijn wishlist, dus wat dat betreft heb ik hem nu eindelijk.

Verder gaan weer erg ons best doen om alles zo goed mogelijk vast te leggen met onze camera's. Maar het weer moet natuurlijk ook goed zijn. Maar goed, we zien wel.

flyineddy

Registered User

Schattig lijstje hoor Anihalas.
Als je rustig aan doet kun jij je misschien wel een paar uurtjes vermaken.
:hope my fake smile

Zonder gekheid, mooie lijst. Veel plezier ermee!

Eddy.

Volumius

Registered User

Wauw, wat een prachtige lijst. Veel van Zena en Tosch, ben zelf ook wel fan van Zena. Ik denk dat ik de 31e nog wel even bij je kom gluren, haha!

arviidd

Registered User

Lekker veel variatie. Ben benieuwd naar de beelden ervan( die komen er wel toch?) heb in ieder geval al geabonneerd op je kaanal!

D

Deleted member 17038

Guest

Hoi iedereen!

Ik heb dit jaar het ophaalverslag te lang uit gesteld en zodoende had ik ook mijn collectiefoto's nog niet gepost! Ik dacht als ik er nu een paar plaats misschien helpt dat dan wel in het toeleven naar de drie dwaze dagen! Dus bij deze mijn collectie van afgelopen jaarwisseling!

attachment.php

Het overzicht.
attachment.php

De Duitse producten.
attachment.php

De producten van de Zena megastore in Olen.
attachment.php

De Nederlandse helft en de fonteintjes.
attachment.php

attachment.php

Ik heb alles ook van dichtbij gefotografeerd maar daar laat ik slechts een selectie van zien.
attachment.php

attachment.php

attachment.php

Deze Duitse labels vond ik echt prachtig!
attachment.php

Super fontein van 3 euro!
attachment.php

Heerlijk om te zien zowel het label als het effect dat er uit komt!
attachment.php

Pijlen.
attachment.php

attachment.php

Ik had ook een prijs gewonnen bij Jecor in Putten en daarvoor moest ik ook op de foto.
attachment.php

En ik had een cake die zo ontzettend groot was dat ik er mee op de foto wilde. Mijn mond viel gewoon open van verbazing!
attachment.php

Vervolgens had ik de smaak te pakken en maakten we deze foto. Hier zie je ook mijn voormalige vuurwerk vitrinekast op staan.
attachment.php

Ik ben wel benieuwd wat jullie van de foto's vinden. Hopelijk zien we er over 9 dagen weer een heleboel verschijnen op het forum!

Laatst bewerkt door een moderator:

DioR

Registered User
Toffe foto's man! Staan een hele hoop leuke producten op. Waar haal jij overigens die reno's in Duitsland? Ik ben ooit een keer een winkel tegengekomen die ze had maar ze waren al uitverkocht. En gaaf die vitrine... hoezo voormalig? Heb je hem niet meer?

D

Deleted member 17038

Guest
Ik ben de like knop aan het zoeken, hoeveel (%) is uiteindelijk in projectvorm verwerkt?
Of schiet je het meeste los?
Dankjewel Sas,
3/6e deel show, een 2/6e deel projecten en 1/6e deel los! Dit jaar doe ik geen show maar meer projecten.

Toffe foto's!
En wat een prachtige collectie!
Dankjewel. Ik ben blij dat je ze kan waarderen.

Toffe foto's man! Staan een hele hoop leuke producten op. Waar haal jij overigens die reno's in Duitsland? Ik ben ooit een keer een winkel tegengekomen die ze had maar ze waren al uitverkocht. En gaaf die vitrine... hoezo voormalig? Heb je hem niet meer?

Ik heb de reno's gewoon bij de lidl of aldi gekocht ik weet even niet meer welke winkel die had.. Maar ik was wel meer dan 30km over de grens. Aangezien ik naar een afhaalpunt van Tosch in Dusseldorf ben geweest. Een stuk verder over de grens is het veel rustiger en minder snel uitverkocht. Al helemaal bij winkels buiten de grote steden.

De vitrinekast die je daar ziet stond bij mijn ouders. Inmiddels is die leeg en ben ik met een deel van de spullen in mijn huidige woning overnieuw begonnen. Maar dan in wandkastjes met glazen deuren.

petertje23

Registered User
Wederom weer leuke foto's van jouw kant! Ik ben benieuwd naar je foto's van dit jaar, ennuh, ons niet zo lang laten wachten dit keer :p

joszie

Zilveren Member
Beetje kleine verzameling. Zijn zeker allemaal dummy's haha.
Nee grapje man, ontzettend toffe collectie. van zulke foto's kan je alleen maar watertanden. bedankt voor het delen ervan.
Ik denk dat je je goed vermaakt hebt. Dit jaar weer zo'n lekkere collectie?

Bovenaan