Anihalas dropt ook een lijstje. Nu +Fotos!

D

Deleted member 17038

Guest
Hierbij maak ik ook kenbaar wat ik zal aanschaffen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/17038

Het lijstje is helemaal af en gekocht en klaar voor morgen.

In willekeurige volgorde de resultaat foto's van bestellingen ophalen en shoppen!

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3690-imga0005.JPG

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3698-imga0013.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3697-imga0012.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3696-imga0011.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3695-imga0010.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3691-imga0006.JPG

p.s. morgen een tripreport!

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 17038

Guest
Re: Anihalas dropt ook een lijstje

Edit: Paar cakes weggehaald, zoals ceasar, vodka blue en treasure island. In plaats daarvan zink pijlen, splitting comets en space shooters.
Reden: Ceasar vind ik onbetrouwbaar qua schiet snelheid en heb ik al 2 keer eerder afgestoken. Vodka blue en treasure island: ik heb al genoeg goud.
Zink pijlen lijken me gewoon geweldig kijk hier erg naar uit. Splitting comets zullen een erg gave afwisseling brengen in mijn showtje. Space Shooters na het lezen van de vele positieve reacties.

Het enige wat ik op dit moment zeker wil gaan doen is als afsluiter de Las Vegas en Space Shooters samen laten afgaan gevolgd door 3x silver salute.

Een pot die ik niet in de database kon vinden is de Black Hole. Deze komt uit het space pakket van vuurwerkland en schijnt niet meer verkrijgbaar te zijn?
Ik zal deze gratis ontvangen bij een van mijn bestellingen.

bluebear

Registered User

Een pot die ik niet in de database kon vinden is de Black Hole. Deze komt uit het space pakket van vuurwerkland en schijny niet meer verkrijgbaar te zijn?
is nog de oude es dus als je daar info over wilt kun je net zo goed even daar rondkijken.
die splitting comets zijn echt leuk in een showtje, is weer eens wat anders als de gebruikelijke effecten.
die ceasar heb je ook gelijk in als je een betrouwbare effecttijd wil is het inderdaad geen aanrader.
space shooters ook erg gaaf.

Booomy

Registered User

Waarom heb je de Wodka Blue en de Treasure Island er af gehaald?? Heb deze vorig jaar gehad en gister op de demo gezien en ze waren nog steeds erg mooi. Ook de Ceasar gehad vorig jaar en voor dat geld heb je een leuke cake.

D

Deleted member 17038

Guest

Ik heb al best veel goud, 2x 4 space pakket, burned horse, miracle en sniper. En die vind ik al erg mooi! De ceasar vind ik ook wel leuk. Maar ik kies dan liever voor wat producten die ik zelf nog niet eerder heb afgestoken. Ik zit dan ook wel aan het limiet van mijn budget. Er kan niks bij, alleen maar omgeruild worden.

Booomy

Registered User

Ik heb al best veel goud, 2x 4 space pakket, burned horse, miracle en sniper. En die vind ik al erg mooi! De ceasar vind ik ook wel leuk. Maar ik kies dan liever voor wat producten die ik zelf nog niet eerder heb afgestoken. Ik zit dan ook wel aan het limiet van mijn budget. Er kan niks bij, alleen maar omgeruild worden.

Duidelijk verhaal. Had zelf vorig jaar ook de Ceasar. Dit jaar laat ik hem ook staan. Niet omdat ik hem slecht vond maar omdat ik dit jaar andere cakes wil. Verder een mooie lijst!!

D

Deleted member 17038

Guest

Ik heb ineens keuzehulp nodig! Ik twijfel over het volgende. Alleen een pak zink pijlen kopen. Of rocket boom, killing arrow en light year pijlen kopen voor maar 10E meer.
De zink pijlen lijken me oonverslaanbaar qua effecten en hoe lang ze blijven hangen. Maar is dat ook echt zo? Het blijven max 40gr. pijlen.

D

Deleted member 17038

Guest

Na een kort gesprek in de roepdoos toch maar voor de andere pijlen dan de zink gekozen. Ook de ball rockets van gbv neem ik dit jaar weer niet. (3 jaar geleden vond ik ze prachtig!)
Dus killing arrow, light year en rocketboom erbij.
Ook extra knalcakes gekozen van hardix.
En de panga panga van van der nat erbij.
Daarnaast om in de ochtend niet alleen te knallen ook de green glitter missile battery en de air attack toegevoegd.

D

Deleted member 17038

Guest

Na een kort gesprek in de roepdoos toch maar voor de andere pijlen dan de zink gekozen. Ook de ball rockets van gbv neem ik dit jaar weer niet. (3 jaar geleden vond ik ze prachtig!)
Dus killing arrow, light year en rocketboom erbij.
Ook extra knalcakes gekozen van hardix.
En de panga panga van van der nat erbij.
Daarnaast om in de ochtend niet alleen te knallen ook de green glitter missile battery en de air attack toegevoegd.

Okee, ik ben dus niet zo goed in beslissen. En heb, omdat ik ze echt een keer zelf wil hebben. Toch maar besloten om ook de zink pijlen erbij te halen.. Ik ga wel een beetje over mijn vooraf ingestelde budget heen. Maar krijg ook weer wat extra's gratis. En tja wat is 60 euro dan nog op de 800 die ik in mijn gedachte had? Die inmiddels tot 1000 is gegroeid...
Nu toch ook maar eens gaan nadenken over de volgorde van de showtjes die ik wil gaan maken.

D

Deleted member 17038

Guest

Yeah geen getwijfel meer! Alle bestellingen zijn gedaan.

D

Deleted member 17038

Guest
In willekeurige volgorde de foto's van bestellingen ophalen en shoppen!

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3690-imga0005.JPG

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3698-imga0013.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3697-imga0012.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3696-imga0011.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3695-imga0010.jpg

anihalas-albums-collectie-2011-2012-picture3691-imga0006.JPG

p.s. morgen een tripreport!

D

Deleted member 17038

Guest
wat is die extreme salute eigenlijk voor potje, of nog niet gehad?

Ik heb deze versie (vuurwerkvisie) nog niet beleefd. Maar het zijn vrij voordelige potten met goede boeketten en harde knallen, Er zijn 6 verschillende van en je krijgt een willekeurige als je ze los koopt. (ik heb nr 5 en 6 gekregen) De extreme salute van barely legal van wolff is me afgelopen jaarwisseling goed bevallen.
De sunburst die er boven staat schijnt ook een extreme salute te zijn, maar dan met een label er omheen. Ze zijn in ieder geval identiek aan formaat en gewicht.

painkiller

Registered User
Supercollectie man!
Nog projectjes in gedachten of gewoon gaan met die banaan?
Ben echt jaloers op je zink pijlen! Volgend jaar eens kijken of ik ze ergens kan gaan halen voor de limbo's hier.

Bovenaan