Archief Ammo Crate

FPM ProductBOT

Registered User
1551_Wolff_AmmoCrateV_new_2013_groot.gif

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Ammo Crate[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]1551[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td]4 x 500 gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 9/09/2013[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo he, wat een schelle fluit in die derde cake zeg, zo heb ik hem nog niet gehoord!!
Ik vind het 4 mooie cake,s waarvan de 3e en 4e het mooist.
Maar ja en dan nu de prijs.........

VuurwerkFreak90

Registered User
Vind het maar niks, ja duurt 2.35 leuk voor de consument, maar denk er echt wel stukken betere cake boxen op de markt zijn, vooral voor de prijs van 200 euro.

Richardus

Registered User
Die fluit in de 3e cake is echt fenomenaal! Die hoop ik in een los fluitbakkie terug te zien! Verder rommelige boeketten met snel vervliedende kleuren. De willow is helemaal tragisch. Zit dit ook echt in een houten bak of is het gewoon een doos met stoer uiterlijk?

boozebelly

Registered User
Als consument krijg je hier toch een leuke variatie aan effecten voorgeschoteld. Blink, fish, fluiters, falling leaf's, spinners, een paar mines hier & daar... Aan afwisseling wat dat betreft geen gebrek.
Voor een doorlontbox vind ik hem echter wel de WOW-factor missen, vooral omdat het tempo vaak wat te laag ligt en ook de prijs die ik gelezen heb (199,95) is mij te hoog.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Cake 1,2 en 4 vind ik niet echt bepaald interessant, maar die 3e cake is echt superrr! die fluit doet me een beetje denken aan de pijlen die op de PGI geschoten worden. Bovendien vind ik de verpakking ook erg mooi.

smilli

FPM Filmer
De fluiters en de spinners vind ik een mooie afwisseling in de boxen maar dit is gewoon niet helemaal mijn cake.

joszie

Zilveren Member
Die fluiters zijn prachtig en de spinners in de 4e zijn ook wel goed (waarschijnlijk omdat er geen boeket in dezelfde insert zit). Verder vind ik hem niet bijzonder en veel te traag.

golddigger

Registered User
Afgelopen vrijdag op een demo gezien in Dongen van de Avri. Wat een waardeloze box is dit, zonde om hier zoveel geld aan uit te geven. Erg saai en weinig tempo. Zitten wel paar leuke effecten tussen, maar hier zit de gewone consument niet op de wachten lijkt mij.

bonbridge1

Registered User
en als hij nu eens 100 kost is het dan wel waar voor je geld of haalt hij het dan nog niet bij een zena cakebox of big momma, hij is in ieder geval een stuk trager.

Bovenaan